• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (Frun)

*ler lite* Fixa det då. Planera och dra med honom. Kanske det lossnar när han får lite draghjälp att få luft under vingarna.

Gud hjälper den som hjälper sig själv...

• Anonym (varit där)

Frun: ja jo men jag vill me att han ska vilja eller han vill men tydligen lite slö

• Anonym (varit där)

frun något tips på något romantisk men som inte kostar skjortan?

• Anonym (Frun)

Romantiskt... Det beror på vad du ser som romantiskt... Och var ni bor...

Picknick någonstans som kan bli erat mycket privata ställe...
    Bio
    Resturang- behöver inte vara dyrt för att vara romantiskt...
    Zoo
    En helg vid stranden eller i fjällen.
    Hemma mys med levande ljus, jordgubbar och massage...

Något av det som lutar åt vad du tänkt dig?

• Anonym (varit där)

jag har tänkt åka bort så ingen stör.

Här hemma e det alltid någon som ringer eller som kommer på besök.

Vill bara har honom för mig själv. Bara hans ögonon på mig!

Picknick done
    Bio done
    Resturange done
    en helg vid strande eller så. verkligen tänka mig!
    Hemma mys. någon ringer någon kommer.

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 16:01:28 följande:

Romantiskt... Det beror på vad du ser som romantiskt... Och var ni bor...Picknick någonstans som kan bli erat mycket privata ställe... BioResturang- behöver inte vara dyrt för att vara romantiskt...ZooEn helg vid stranden eller i fjällen.Hemma mys med levande ljus, jordgubbar och massage...Något av det som lutar åt vad du tänkt dig?
  • Anonym (Frun)

Åka till en annan stad och ta in på hotell
    ta en helgkryssning eller dygnskryssning

Var går gränsen för att kosta skjortan?

• Anonym (varit där)

hehe jag har ingen anning hehe.

Igår bråkade vi som bara den.
    Men sen blir det som vanligt.

Jag berätta hur jag känner och han hur han känner.
    Så nu känns det bättre och vi båda måste skärpa oss.

Jobba å stå i och sen orkar vi inte med varandra.
    Vi måste lära oss.

Haha
    Vi ska nog åka till Liseberg med min syster å hennes kille.

Igår fick han reda på att han har 14 dagars semester. (han har börjat på nytt jobb) Men han fick betalt å allt jiipiiieee!

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 16:13:56 följande:

Åka till en annan stad och ta in på hotellta en helgkryssning eller dygnskryssningVar går gränsen för att kosta skjortan?
  • Anonym (Frun)

Kommit fram till hur nu ska ändra på saker då?

Hur går det för er andra???

• Anonym (detsamma)

Hej alla!

Tyvärr sitter jag i samma sits. Jag har blivit bedragen. Allt kom fram ca 3 månader sen. Vi har bestämt oss att gå vidare. Det är väldigt tufft det här. Men det vet ni alla. Problemet i mitt fall är att det var inte bara en engångs grej från min mans sida. Han hade ett förhållande med en tjej i ca ett halv år efter att vi har varit gifta i 5 år och medan jag väntade vårt första barn. Han älskade henne. Mycket. De har planerat ett nytt liv tillsammans. Han berättade inget för mig bara när jag kom på vissa saker. Om det varit en engångs grej är det kanske någorlunda lättare att förlåta. Men alla deras känslor till varandra spökar i mitt huvud när jag har det som svårast. Han har visserligen valt mig till slut och nu är allt kanon mellan oss. Men när ska jag kunna glömma bort att han hade starka känslor för en annan?

• Anonym (Frun)

Hade de planerat ett nytt liv tillsammas??? Hur fick du veta allt och vad säger han nu? *kram*

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...