Anonym (BEDRAGEN)
Jag känner precis som du att mkt känns "falskt". Allt vi pratade om tiden inann han var otrogen (engångsgrejj) känns på nåt sätt som ett stort skämt. Förlovningsringarna vi kollade på, känns som ett hånskratt då vi tittade på dem tre veckor innan hans otrohet. Planera om giftermål, barn.. känns som om det bara var på låtsas från hans sida, fast han säger att han fortfarande vill allt det vi pratade om. Jo, visst, MEN han ville uppenbarligen knulla någon annan också.
Nu känns det ibland som om INGET är på riktigt. Säger han att han vill förlova sig, gifta sig, skaffa barn etc med mig så skrattar jag bara.. visst det gick ju så bra sist vi hade de planerna. Varför skulle jag tro på det nu? Varför skulle jag våga göra nya planer just nu?
Varje dag är ju en kamp.. och några sådana funderingar existerar inte för mig just nu.
På nåt sätt så känns det dubbelt, vilja ha en framtid med någon man inte vågar skapa sådana drömmar ihop med? Hoppas verkligen att detta kan ändra sig.. suck.
Orkar snart inte låtsas för en del människor mer. Jo, vi ska flytta tillbaks till vår hemstad.. bla bla bla..
Och sen samtidigt tänka tyst för sig själv.. jo, om vi är tillsammans fortfarande då, om han inte är otrogen igen, ska vi skaffa en två eller trea? När vi ska förlova oss? Nja, det har vi inte planerat än.. nej inte barn heller.
Ni som varit tillsammans så länge.. bla bla bla.
Och inte orkar man berätta och säga. Jo, vi skulle allt det men har var ju OTROGEN så nu ska vi inte det mer.
Istället kniper man käft och låtsar att allt är bra och att vi helt enkelt inte haft sådana planer alls.
Suck.. sometimes life is like a bucket full of shit.