• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (gråter)

Jag undrar desamma, fast jag sitetr i andra änden. jag har varit otrogen mot min sambo och komemr berätta för honom ikväll. Jag förstår om han lämnar mej, det hade jag täntk göra om jag valt att itne berätta, men jag vill ge honom möjligheten att välja själv. Väler han att förtsätta så är jag glad för det. Väljer han att lämna är det för det bästa.

• Anonym (Frun)

Det är din tråd jag skriver i ellerhur?

• Anonym (gråter)

Anonym (Frun): Ja det är det, om du heter samma sak där.

• Anonym (Frun)

Alltid samma... Det är enklare så.

Välkommen! *ler*

• Anonym (varit där)

FruN. tack! den nya har inte varit otrogen, jag tror inte att han skulle vara det, men jag kan inte låta bli att bli rädd å kolla hans sms å så. Jag litar ju på honom, men är för rädd.
    Jag har blivit mkt starkare sen jag kastade ut min föra. Mina föräldrar säger att jag blev vuxen direkt efter allt hände.

Jag har upptäckt att när jag vet att jag ibland gör fel eller säger fel i mitt förhållande så säger jag alltid, -men vi gör slut då. Såklart att jag inte vill att det ska ta slut, men jag bli så rädd.

Det jobbigaste är ju med min sjukdom. Nu känns det bra för nu har jag fått tabletter som värka hjälpa lite, men innan.
    Jag berättade för min nya nästan direkt att jag hade detta å han kunde lämna mig direkt innan jag blev mer kär i honom eftersom detta verkar att tagit dö på mitt andra förhållande.

• Anonym (varit där)

Gråter, Hur gick det?

• Anonym (varit där)

Gråter, Hur gick det?

• Anonym (Frun)

Du litar på honom men kanske inte på dig själv? Att du är tillräckligt för att han ska stanna trogen?

Jag har missat din sjukdom. Vad är det?

• Anonym (varit där)

frun: ja jag e väl orolig att jag inte kommer räcka till för honom. vet inte.
    2001 fick jag något å 2007 fick jag diagnosen brinnande vulva.
    Vilket gör j-vligt ont vid sex och mkt efter. Vilket får mig att må skit och jag e rädd för sex,

Ska kolla hennes tråd tack!

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...