min kille va otrogen efter 2 år tillsammans, han gjorde de med en tjej jag har varit kompis med, dom hade inte sex men dom kysstes och hon runkade av honom i soffan på en fest under en filt med alla i närheten, detta har jag inte förlåtit honom än för, fast de har varit slut nu i två år. jag blir fortfarande ledsen och elak när jag tänker på det, att han inte kunde tänka längre och kunde sätta mig så åt sidan, min tillit till killar blev jätte dålig i allmänhet efter det, han stannade hos mig i en vecka efter jag fått reda på det, och jag hade inte kraften att slänga ut honom, jag orkade inte bry mig att han fanns vid sidan om. jag gick runt i en lå¨tsasvärld och skrattade när de va någon som "sa" något roligt, men egentligen hörde jag inte vad dom sa, jag och min dåvarande kille for på någon fest tillsammans och där sa en av hans kompisar hur fin kille de va och hur tur jag hade som var med honom, de va skrattretande. hans föräldrar visste inget ( vi bodde där) men dom lär ha listat ut de med alla bråk vi hade,
jag kan inte säga hur jag skulle gjort för att känslorna skulle bli bättre, hur jag lättare skulle förlåtit honom, men tänk på dig, vill du skrika skrik på honom, gråt framför han, tipset om en terapeut är jätte bra tror jag. ta hand om dig