Det min sambo kan säga om vad som ledde fram till att han var otrogen är flera saker.. hur ont det än gör att prata om det, så kan jag kanske nu såhär i efterhand se felen jag med. Men just då tyckte jag att det inte var så mkt fel i vår relation och enligt honom själv inte han heller. Men med facit i hand..
*Han tyckte att jag aldrig var nöjd med honom. Alltid var det något som kunde göras bättre, på annat sätt, osv.. Tyvärr var det nog mycket så, men jag tror att han även låste sig och aldrig hörde när jag sa bra saker.
Han kände att han aldrig var nog för mig. Vilket han var och mkt mer..
*Han var rädd för framtiden, "kalla fötter". Vi hade precis varit och tittat på förlovningringar (hans initiativ) och han var på nåt sätt rädd för att binda sig då förlovning, äktenskap är mkt stort i hans familj. Så även otrohet.. För mig ingen anledning nog. Men han säger att han helt enkelt var rädd.
*Han fick uppmärksamhet av en tjej hans kompis hade på msn och började även han att prata med henne och tyckte att det var "spännande". När jag var bortrest träffades de, såg en film och hade sedan sex. En enda gång sågs de och hade aldrig träffats före eller efter det. Han säger att han på nåt sätt "blockerade" sina känslor för mig just då, för han stannade aldrig upp och tänkte på att han inte skulle se filmen med henne. Han såg dem enbart som kompisar och trodde aldrig att det skulle gå lägre. Vilket det ändå gjorde.
*Han säger att det han gjorde inte har så mkt med mig att göra egentligen, att han aldrig slutat älska mig eller planerat att vara med henne. Men för mig gör det j*vligt ont ändå. Han säger att