Anonym (gav igen) skrev 2007-06-26 22:31:48 följande:
Mitt ex och jag hade ett kaotiskt förhållande. Han var så svartsjuk.. Så att man kan gemföra med boken "gömda"Lypsyl ville jag tydligen bara ha för att läpparna skulle glänsa, så att jag fick uppmärksamhet. han fick ner mig ett tag, men jag pallade inte trycket.Jag gjorde sen ALLT som han inte gillade. (vilket folk skulle tycka vara normala.. ex lypsyl)Sen började han med sånt psykotrams "Jag kan inte lita på dig"O inte bara detta. Han trodde konstant att jag var otrogen!Jag fick inte ens titta på folk!Han gjorde slut precis när sommarlovet började o ville bli ihop innan skolan började igen. mycket tjat gjorde att jag gav upp o blev ihop med idioten
igen.Vi var ihop EN vecka o under den jävla veckan hann han fan att vara otrogen!för att han TRODDE att jag hade haft sex med en killkompis?!inte nog med att han var otrogen, utan ville få det till att det skulle bli mitt fel dessutom också!han hotade med självmord, så vi "försökte" igen.. Men jag pallade inte helhjärtat. jag hade sex med den sk killkompisen SEN 3 ggr.vilket jag erkände för honom. Han blev förkrossad. Men gav inte upp. han ville att vi skulle vara ihop (jag ville att det skulle vara slut när vi gjorde slut för första gången.. så...)jag sa åt honom att jag faktiskt inte pallade.Jag började att dejta en riktigt schysst kille, tyvärr bröt jag en tid med min killkompis =(Fast jag dejtade en ny kille så fjäskade mitt vidriga ex hela jävla tiden. Vi hade varit ihop i två år, så det var inte lätt att "skaka bort" honom iheller.Det slutade med att vi "var inte ihop".. men vi "umgicks".(kort sagt, vi var ihop.)Han var "otrogen" igen. Dagen innan min födelsedag.Den här gången var det för att jag inte ville satsa helhjärtat på vårt förhållande.(dock hade han faktiskt aldrig sex med dom han var otrogen med, utan det var bara grovhångel)Men denna tjejen var ett riktigt slödder. Så nu var det enkelt "asså, gick du från mig?!?!?! till henne?!?!?! ""Jag kan ju AAAAAAAAAAAALDRIG ha sex med dig igen, vem vet vad du har för hemska sjukdomar nu.."hans wannabe försöka att såra mig blev hans grav. Det slutade med att han skämdes halft ihjäl
sig.två månader senare blev jag ihop med en annan kille, o ville satsa på den nye. Exet kom fjäskandes igen, men jag pallade faktiskt inte mer..
jag har btw varit ihop med den "Nye" nu i 3,5 år, har inga "men" efter mitt förra. har en familj med honom och är överlycklig.