Anonym (detsamma) skrev 2007-06-28 12:23:54 följande:
Hej alla!Tyvärr sitter jag i samma sits. Jag har blivit bedragen. Allt kom fram ca 3 månader sen. Vi har bestämt oss att gå vidare. Det är väldigt tufft det här. Men det vet ni alla. Problemet i mitt fall är att det var inte bara en engångs grej från min mans sida. Han hade ett förhållande med en tjej i ca ett halv år efter att vi har varit gifta i 5 år och medan jag väntade vårt första barn. Han älskade henne. Mycket. De har planerat ett nytt liv tillsammans. Han berättade inget för mig bara när jag kom på vissa saker. Om det varit en engångs grej är det kanske någorlunda lättare att förlåta. Men alla deras känslor till varandra spökar i mitt huvud när jag har det som svårast. Han har visserligen valt mig till slut och nu är allt kanon mellan oss. Men när ska jag kunna glömma bort att han hade starka känslor för en annan?
Hej igen, några dagar sen jag va inne å skrev t er..
Vill säga attjag är i samma sit nästan.
Sambon å hon hade ett förhållande när jag va gravid.
Det började matt det blev en svacka.
Vi hade e underbart, vår bästa period p åläng och vi valde skaffa barn.
Men tack vare hans uppväxt å massa annat så fick han kalla fötter. suck!!
De värsta är att jag har träffat henne 3ggr.
Varav 2 ggr har hon sovit hos när hon festat eller hälsat på, för hon bor i en annan stad.
Hon visste att jag va gravid och så hade hon skrivit ett sms att Hon va intresserad av honom, men att dekunde ta stopp här å nu å de behöver inte höra av varandra (enligt sambon).
Har funderat på å skriva t henne via mejl, men har inte gjort det.. än.
Men de va tillfället, annars hade det aldrig blivit nått mellan dom.
Han säger att han ångrar at tvi lärde känna det gänget överhuvudtaget.
Enligt honom så har han sagt till henne att han vill satsa å hitta tillbaka till mig igen.
Vi kom överens att inte satsa å fösöka är som att slänga över 7 år i sjön (vlket ändå känns som de gjort)
Under dom månaderna vi haft en svacka så har de knappt vatt nån kram eller nått.
Nu är det tvärtom. fr en hej och hejdå puss, gonatt å gomorgon puss å massa kramar, precis som förr.
Nästa bättre än de va innan allt startade.
Nästan som om allt försvinner när jag är m honom.
men hur skall jag veta att det är slut mellan dom.
Han kan ha sagt att han skall satsa på oss men ändå fortsätta träffa henne.
Han sitter inte framför msn lika mycket eller framför datan.
Mobilerna är inte lika viktiga att tmig överallt längre osv. positiva tecken finns.
Men dom hade ändå väldigt starka känlor för varandra.
Kanske en grej i förälskningens hetta kanske. vet inte.
Har skrivit ett brev som han skall få om mina tankar (ett 3:e)
får se vad man får för svar.
Men hur skall jag lita på att de e slut mellan dom?
Vi bor ändå inte i samma stad, å de kan inte ses direkt så mycket (positivt).
Borde jag höra av mig t henne via mejl å fråga lite om saker å så?
Blev långt men skönt att få detta skrivet...