Hänger på här...
jag och min fd, pappa till våra två barn, separerade för ca ett år sedan pga att han träffat en annan. Vet inte vad jag ska kalla det. Enl honom hade vi det dåligt, hon fanns där och stöttade (var en arb.kamrat. )Till slut gick vi isär, och då sa att han att han träffat en annan. Han hade inte haft sex med henne under vår tid ihop, men all kontakt.. Allt prat, han la ut sitt, vårt liv för henne...Tycker det känns värre än om de hade haft sex någon gång..
Vi sålde vår älskade villa innan jul. Bor i varsinn lägenhet, med barnen hos oss varannan vecka. Han är tillsammans med henne, men uttrycker lite försiktigt att han tröttnat, de passar inte ihop. Har frågat mig om jag fortfarande "inte vet hur framtiden ser ut"..
Jag har inte tänkt så långt än om hur det skulle kunna bli vi igen. Hur ska jag nånsin komma över det helvete jag gick igenom förra året? Lita på honom igen? Hur i hela friden skulle det kuna gå till? jag vet ju inte om han är med henne på jobbet? Vet ju inte om han är på sin fotbollsträning när han säger det?
jag är rädd att om vi skulle ge oss på ett försök, så hade jag kört det i botten med mitt tjat. Han hade inte orkat det...och ungarna hade blivit förtvivlade igen
Nån som känner igen sig? finns det nån möjlighet om man nu skulle prova? jag fick för mig, att om det bara blir lite distans till det som hänt så..Vad tror ni?