Inlägg från: Anonym (drabbad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (drabbad)

Ni som gett en andra chans...

Hänger på jag oxå!

• Anonym (drabbad)

Imorgon kväll blir det inte roligt. Min man ska på avslutningsfest med sin klass, Alla avgångsklasser.
    Och HON ska vara där oxå. Hur f-n ska jag fixa det. Vet att det är över sen länge. Vi har gått i terapi och allt. Förnyat äktenskapslöften osv.....
    Men jag HATAR henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vet ju med mig att det inte händer nåt. Alla elever och andra lärare är ju där men ändå.
    HON ska tydligen gifta sig i sommar med sin sambo.
    Hur gör man???????

• Anonym (drabbad)

Jaha. Här siter man mitt i natten..... Borde sova!
    Tack för att ni finns. Kommer attt överleva detta oxå. Enorm styrka har jag.
    När maken är på festen så kommer min tid at gå till läggning av barnen. Och så kommer jag att träffa en väninna förmodligen efter det. Hon kommer och håller mig sällskap.

• Anonym (drabbad)

Hejsan på er! Jag klarade av att han gick påfesten. Vi blev lite oense innan men det gick fort över. han åkte 18.30 och var hemma 22.00. Han skippade efterfest med kollegorna efterson HON var med.
    han är inte med på nåt sånt längre. Inte så länge hon finns på samma ställe.
    I veckan drar vi på solsemester! Skönt!!!!!!

• Anonym (drabbad)

Anonym (Frun)

Ditt inlägg på 53 kunde varit mitt!!

Lycka till!

• Anonym (drabbad)

Hej på er!

Har inte varit här på ett tag. Vi var på badsemester i Grekland hela familjen.
    allt var super men en kväll så bråkade vi så det sod härliga till.Han gick ut och barnen sov. Jag ringde en kompis och vi blev sams sen.

• Anonym (drabbad)

Anonym(frun)

Grekland är UNDERBART!

• Anonym (drabbad)

Jag kollar oxå att det finns en bakväg emellanåt.
    Inte just nu men för några månader sen. Kollar på lägenhetsköer, priser mm.

• Anonym (drabbad)

Haft en underbar semester med familjen. grekland och norrland. i lördags så såg jag hennes namn igen. Då brakade det.

• Anonym (drabbad)

Anonym(qverty)

Hennnes namn dök upp på datorn när han kollade schackspel på datorn. Hon har oxå varit med där tydligen.
    men jag frontade honom och det var inget.

• Anonym (drabbad)

ja, livet är verkligen förbannat orättvist!

Min karl som jag har förlåtit skyllde på att han inte blev BEKRÄFTAD .

Lätt att bekräfta en annan människa när man ammar en bebis dygnet runt och har en krävande 3åring dessutom.
    Karlar!!!!!!!!!!!

• Anonym (drabbad)

Tjejer/Kvinnor bedrar också sina pojkvänner... Vi hade haft det jätte bra i tre år. Sen blev det mycket och relationen blev mer krävande än vanligt. Det var allt som behövdes. Då var min flickvän otrogen. Nu är vi ihop igen.

Ångrar det ibland, ibland inte.

• Anonym (drabbad)

nu är sommaren snart till ända och det vanliga livet rullar på.
    Jobb, dagis etc.
    Vår relation börjar kännas så bra nu.Efter 14 år, 2 barn och en otrohetsaffär........märkligt.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...