Inlägg från: Anonym (varit där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varit där)

Ni som gett en andra chans...

Usch jag lider med er alla. Jag önskar inte min värsta fiende detta jo hon som gjorde så här mot mig förstås.

Jag var tillsammans med mitt ex/ex sambo/ vi var förlovade å tillsammans i 3,5 år. Sen ville han plötsligt ut lite, Vilket var ok, men lite jobbigt eftersom han inte velatr detta innan å jag vant mig vid att ha honom för mig själv.
    Iaf han gjorde lumpen å sen började en tjej ringa från lumpen. Bråken började men han slutade lumpen å det gick över. Vi hade ett väldigt bra sex liv, men sen fick jag en sjukdom. Brinnande vulva. Vilket får mig att mår skit. Gör j-vligt ont vid sex.
    Vi hade dock sex, men inte lika ofta. Efter lumpen var han arbetslös å jag fick betala allt. Eftersom jag var trött på det så frågade jkag min chef om sommarjobb och han fick det på samma företag som jag 3,5 år gick å efter en julfest som vi gick delade vägar ifrån jag gick ut å han åkte hem så tog han en tjejs telefon nr på jobbet å de ringde å smsade massor å jag sa att de inte var ok med mig. En dag kände jag på mig att de hade ihpo det, men jag slog bort det, men min intution sa han är det med henne, men iaf. En dag ringde jag på mitt jobb till en annan tjej (stort företag) å hon sa vet du att din sambo har varit hemma hos .... ja bara nee på en fika då elelr? hon bara nej. Han jobbade då med så jag frågade honom direkt. Han erkände inget, Kastade ut honom dagen efter. Vi hade bestämt bröllop å allt å han själv hade berättat det för min släkt när jag inte var med. Vi hade köpt en hund ihop och börjat fundera på husköp. Dagen efter vi gjort slut blev han tillsammans med ännu en annan tjej på jobbet nu har 2 år gått och de har köpt hus ihop och de väntar sitt första barn. Jag har sett med mina egna ögon att han varit otrogen mot henne, men det e upp till henne. Hon visste ju vilken nöt hon blev tillsammans med. Han fick sparken. den första tjejen han satt på har också slutat å den andra tjejen som är gravid jobbar jag ihop med varje dag. Kommit över allt, men det känns konstigt att hon ska ha barn före mig!

Men det var ett helvete. Jag gick ner massor i vikt. Fick sälja min hund och jobba dubbelt så mkt. Blev ett vrak efter ett år och sen nu är jag världens lyckligaste med någon annan.
    Han har också varit med om otrohet och jag litar på honom.
    men jag kan ändå inte låta bli å kolla upp honom. Fast jag att jag lita på honom. Jag bara är så rädd! Nu planera vi vårt första barn. Väntar bara på att han ska känna sig redo för det.

Man kommer igenom det.
    Det är skit svårt.

• Anonym (varit där)

Uscha jag e livrädd för att detta kommer hända mig igen.
    Jag är livrädd. jag skulle inte klara det. *lipar*
    Jag älskar den här nya sambon så mkt. Älskade den andra med, men men jag anser att jag för ung å sen känner jag nu att detta är min dröm man, den jag vill avra med resten av livet. Han e mer rätt i mina ögon än den andra var man var bara blind å ung, men det ger inte honom rätt att såra mig så mkt

• Anonym (varit där)

öhhhhh det där lärt massa jobbigt.
    Men varför till lärt du honom?

• Anonym (varit där)

jaooo varför lärt du honom hålla på som han gjorde?
    Behandla dig som han ägde dig!
    Allt var ju fel han gjorde.
    Fast är man kär så är man blind ibland.

Anonym (gav igen) skrev 2007-06-26 22:36:35 följande:

vilket? hans svartsjuka, eller otrohet?
  • Anonym (varit där)

jaooo visst måste man gå vidare men det är j-vla väg.

Jaooo jag hatade när jag visste hur många min förra kille hade legat med eftersom han tog min oskuld.
    Den jag tillsammans med nu vet jag inte det och vill inte veta, Jag vet att han har gjort abort med en tjej. men de var inte tillsammans utan bara blidde så och tjejen var med på aborten och hon e lycklig nu har barn. men det stör mig lite, men han älskar mig nu. han älskade aldrig henne

• Anonym (varit där)

FruN. tack! den nya har inte varit otrogen, jag tror inte att han skulle vara det, men jag kan inte låta bli att bli rädd å kolla hans sms å så. Jag litar ju på honom, men är för rädd.
    Jag har blivit mkt starkare sen jag kastade ut min föra. Mina föräldrar säger att jag blev vuxen direkt efter allt hände.

Jag har upptäckt att när jag vet att jag ibland gör fel eller säger fel i mitt förhållande så säger jag alltid, -men vi gör slut då. Såklart att jag inte vill att det ska ta slut, men jag bli så rädd.

Det jobbigaste är ju med min sjukdom. Nu känns det bra för nu har jag fått tabletter som värka hjälpa lite, men innan.
    Jag berättade för min nya nästan direkt att jag hade detta å han kunde lämna mig direkt innan jag blev mer kär i honom eftersom detta verkar att tagit dö på mitt andra förhållande.

• Anonym (varit där)

Gråter, Hur gick det?

• Anonym (varit där)

Gråter, Hur gick det?

• Anonym (varit där)

frun: ja jag e väl orolig att jag inte kommer räcka till för honom. vet inte.
    2001 fick jag något å 2007 fick jag diagnosen brinnande vulva.
    Vilket gör j-vligt ont vid sex och mkt efter. Vilket får mig att må skit och jag e rädd för sex,

Ska kolla hennes tråd tack!

• Anonym (varit där)

frun: han är fortfarande här. och tror det eller inte, men jag har börjat mår bättre där nere.
    En sak jag undrat ett tag varför jag bli så här. När jag e singel så känner jag mig snygg och sexig, men så fort jag bli tillsammans med någon så känner jag mig tjock. Jag klaga hela tiden m.m. men nåär jag var singel så gjorde jag inte det alls. jag älskade min kropp. Visst har jag gått upp några kg men det e bara för att jag är lycklig. men inte nöjd med min kropp.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...