Ni som gett en andra chans...
Usch jag lider med er alla. Jag önskar inte min värsta fiende detta jo hon som gjorde så här mot mig förstås.
Jag var tillsammans med mitt ex/ex sambo/ vi var förlovade å tillsammans i 3,5 år. Sen ville han plötsligt ut lite, Vilket var ok, men lite jobbigt eftersom han inte velatr detta innan å jag vant mig vid att ha honom för mig själv.
Iaf han gjorde lumpen å sen började en tjej ringa från lumpen. Bråken började men han slutade lumpen å det gick över. Vi hade ett väldigt bra sex liv, men sen fick jag en sjukdom. Brinnande vulva. Vilket får mig att mår skit. Gör j-vligt ont vid sex.
Vi hade dock sex, men inte lika ofta. Efter lumpen var han arbetslös å jag fick betala allt. Eftersom jag var trött på det så frågade jkag min chef om sommarjobb och han fick det på samma företag som jag 3,5 år gick å efter en julfest som vi gick delade vägar ifrån jag gick ut å han åkte hem så tog han en tjejs telefon nr på jobbet å de ringde å smsade massor å jag sa att de inte var ok med mig. En dag kände jag på mig att de hade ihpo det, men jag slog bort det, men min intution sa han är det med henne, men iaf. En dag ringde jag på mitt jobb till en annan tjej (stort företag) å hon sa vet du att din sambo har varit hemma hos .... ja bara nee på en fika då elelr? hon bara nej. Han jobbade då med så jag frågade honom direkt. Han erkände inget, Kastade ut honom dagen efter. Vi hade bestämt bröllop å allt å han själv hade berättat det för min släkt när jag inte var med. Vi hade köpt en hund ihop och börjat fundera på husköp. Dagen efter vi gjort slut blev han tillsammans med ännu en annan tjej på jobbet nu har 2 år gått och de har köpt hus ihop och de väntar sitt första barn. Jag har sett med mina egna ögon att han varit otrogen mot henne, men det e upp till henne. Hon visste ju vilken nöt hon blev tillsammans med. Han fick sparken. den första tjejen han satt på har också slutat å den andra tjejen som är gravid jobbar jag ihop med varje dag. Kommit över allt, men det känns konstigt att hon ska ha barn före mig!
Men det var ett helvete. Jag gick ner massor i vikt. Fick sälja min hund och jobba dubbelt så mkt. Blev ett vrak efter ett år och sen nu är jag världens lyckligaste med någon annan.
Han har också varit med om otrohet och jag litar på honom.
men jag kan ändå inte låta bli å kolla upp honom. Fast jag att jag lita på honom. Jag bara är så rädd! Nu planera vi vårt första barn. Väntar bara på att han ska känna sig redo för det.
Man kommer igenom det.
Det är skit svårt.