Anonym (L) skrev 2024-08-20 12:15:27 följande:
Herregud vad är det för fel på folk? Jag skiter fullkomligt i om min kille legat med 6 eller 600 pers. Vill man inte veta, VARFÖR FRÅGA?
Jag är kvinna och snart 40 och har legat med 150-200 pers. Typ, har tappat räkningen. Min man vet det och har inga problem med att jag har haft sex förr. Det är bara osäkra människor som håller på som killen i TS gör. TS, spring. Han verkar inte klok.
Fast de som frågar gör väl det för att de vill veta, för dem är antalet sex/expartners viktigt, varför inte acceptera att en del tycker det är viktigt istället för att förminska deras preferenser med att de bara är osäkra bara för att de kanske inte känner sig bekväm med en partner som har legat med måååångdubbelt fler än de själv gjort?
Vill man ligga med många så borde man självklart få göra det, och vill en annan person välja bort en för att man legat med många så borde den också få göra det, sen varför personen väljer bort en är väl sak samma.
Oftast så är det de som själv inte lyckats ligga med så många som inte vill ha en partner som har legat med jättemånga och jag förstår inte varför det är ett problem.
Det vore ju som sagt annat om man själv legat med många men kräver att ens partner inte gjort det men jag tror inte det är så vanligt faktiskt.