• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:12:57 följande:

Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig. 

Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel. 

Nej man behöver inte ligga med alla snygga killar man ser 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-20 15:17:57 följande:
    Nej man behöver inte ligga med alla snygga killar man ser 

Det gäller att passa på. Om 10 år kanske jag inte har den förmånen att få ligga med dom allra snyggaste killarna.

• Goneril
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:12:57 följande:

Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig. 

Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel. 

Det dummaste inlägget av alla i denna märkliga tråd, och det vill inte säga lite,
    :"hittar man någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel". Va, säger jag bara, det kan inte vara sant att någon tänkande varelse tror att det förhåller sig på det viset! Där känner jag som äldre skribent i detta forum en skyldighet att upplysa TS om att så inte är fallet. Hon tror tydligen att singlar är underkastade en naturlag innebärande att glödande blickar mellan två vackra personer av motsatt kön måste utmynna i ett utbyte av kroppsvätskor.                                                                                                                                                         De allra flesta normalbegåvade individer uppskattar tankeutbyte; det kan röra bokrecensioner eller konstyttringar av olika slag, resor eller idrott. Det innebär stimulans och välbefinnande, det borde TS prova!  Allmänbildning krävs, däri ligger knuten, men mindre riskfyllt och mer stimulerande än sängakrobatik! Tänk så kul att öka ditt kunskapsinnehav, TS, det smäller högre än snoppstatistik och inte får du klamydia heller!
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-20 16:42:21 följande:
    Det dummaste inlägget av alla i denna märkliga tråd, och det vill inte säga lite,
    :"hittar man någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel". Va, säger jag bara, det kan inte vara sant att någon tänkande varelse tror att det förhåller sig på det viset! Där känner jag som äldre skribent i detta forum en skyldighet att upplysa TS om att så inte är fallet. Hon tror tydligen att singlar är underkastade en naturlag innebärande att glödande blickar mellan två vackra personer av motsatt kön måste utmynna i ett utbyte av kroppsvätskor.                                                                                                                                                         De allra flesta normalbegåvade individer uppskattar tankeutbyte; det kan röra bokrecensioner eller konstyttringar av olika slag, resor eller idrott. Det innebär stimulans och välbefinnande, det borde TS prova!  Allmänbildning krävs, däri ligger knuten, men mindre riskfyllt och mer stimulerande än sängakrobatik! Tänk så kul att öka ditt kunskapsinnehav, TS, det smäller högre än snoppstatistik och inte får du klamydia heller!
    Ha ha. Bokrecensioner, ja. Jag förstår. Ni är inte unga. Jag förstår nu. 
  • Goneril
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 17:08:30 följande:
    Ha ha. Bokrecensioner, ja. Jag förstår. Ni är inte unga. Jag förstår nu. 
    En sak ska du ha heder av, TS, och det är att du inte flyger i taket över mina inlägg, det ger jag dig en eloge för.                                                                                                                                                                                             Jag har just inte varit snäll i mina inlägg, jag hör dels till en annan falang och en annan åldersgrupp och delar inte din uppfattning men du har rätt att välja livsstil, det är det som är fint med ett demokratiskt samhälle.                                                                                                          Jag tyckte på min tid att det var stimulerande att munhuggas med killar och det gjorde ingenting att de var snygga. Det var inte det att jag såg hopplös ut, utan jag hade chanser, men med din vokabulär tyckte jag väl inte att det var så "kul" att ta med dem hem. En väninna som läste gymnasiematte som äldre brukade tala om "mentala orgasmer" när hon diskuterade andragradsekvationer med sin mattelärare, välbyggd var han med klassiska drag och stort lockigt hårburr.
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:43:16 följande:

Det gäller att passa på. Om 10 år kanske jag inte har den förmånen att få ligga med dom allra snyggaste killarna.

Vad får du ut av det? Folk är ändå likadana i grunden 
  • Anonym (J)

Och erfarenhet för du inte av antalet partners 

• Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:43:16 följande:

Jag är minst 20 år äldre än dig (om du är 25-30?) och jag kan fortfarande ha sex med snygga män precis när jag vill OM jag vill.

Så om du på riktigt ser bra ut och har en charmig/sexig/härlig personlighet så kommer inte just den saken försvinna med åldern. Men det beror såklart på hur väl du åldras....

Däremot tycker jag att själva frågan som din dejt kom med är extremt märklig. 
    Jag har aldrig någonsin fått eller ställt den frågan. Tycker det är helt ointressant på precis alla sätt. 

Men det kanske är nån ny tonårsgrej som jag är för gammal för?
  • Anonym (Omg)

Då kanske man bör fråga sig varför det är en "biggie" att någon har utforskat och haft roligt i form av att njuta kroppsligt?

Anonym skrev 2024-08-19 20:54:31 följande:
    Det är ingen som tycker att hopprep är en biggie och något som ändrar på synen på personen. Det förvånar mig att någon tror det.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många