Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:12:57 följande:
Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig.
Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel.
Det dummaste inlägget av alla i denna märkliga tråd, och det vill inte säga lite,
:"hittar man någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel". Va, säger jag bara, det kan inte vara sant att någon tänkande varelse tror att det förhåller sig på det viset! Där känner jag som äldre skribent i detta forum en skyldighet att upplysa TS om att så inte är fallet. Hon tror tydligen att singlar är underkastade en naturlag innebärande att glödande blickar mellan två vackra personer av motsatt kön måste utmynna i ett utbyte av kroppsvätskor. De allra flesta normalbegåvade individer uppskattar tankeutbyte; det kan röra bokrecensioner eller konstyttringar av olika slag, resor eller idrott. Det innebär stimulans och välbefinnande, det borde TS prova! Allmänbildning krävs, däri ligger knuten, men mindre riskfyllt och mer stimulerande än sängakrobatik! Tänk så kul att öka ditt kunskapsinnehav, TS, det smäller högre än snoppstatistik och inte får du klamydia heller!