• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 11:59:02 följande:
    Aha. Där ser man.

Tur att jag inte kände så när jag raggade upp snyggaste killen på festerna, och fick med honom hem.
    Det jag kände var att: skönt jag hade, kul det var, det här ska jag göra igen. 

Men ni kan inte förstå hur jag njuter av att ha sex med dessa snygga killar. jag som alltid raggar dessutom, för att få ha sex med den jag vill. och jag har aldrig misslyckats. 
    Däremot har jag tackat nej till över 100 killar också. Dom jag hade känt mig äcklig om jag hade haft sex med. 
    För mig är sex utan kärlek helt värdelöst.
    Hur snygg mannen än är så är jag totalt ointresserad.

Men alltså, privatfester gissar jag... du borde ju blivit känd som tjejen som är lätt att få omkull.
    Mellan 15 och 25, jag vet vad såna tjejer kallades för när de inte hörde, när jag var i den åldern. Det är inget man vill kallas kan jag lova.
    Sen hade häradsbetäckarna (killarna) som också var sexmissbrukare lika "fina" namn.

Det du höll på med kallas för sexmissbruk. Kan jämföras med andra missbruk.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:35:33 följande:
    Vi diskuterar varför man kommer med en sån fråga efter man haft sex med personen, om man nu inte vill ha sex med en sån person. 
    Gör vi?
    Varför skrev du inte det i din ts då?

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 14:34:51 följande:
    För mig är sex utan kärlek helt värdelöst.
    Hur snygg mannen än är så är jag totalt ointresserad.

Men alltså, privatfester gissar jag... du borde ju blivit känd som tjejen som är lätt att få omkull.
    Mellan 15 och 25, jag vet vad såna tjejer kallades för när de inte hörde, när jag var i den åldern. Det är inget man vill kallas kan jag lova.
    Sen hade häradsbetäckarna (killarna) som också var sexmissbrukare lika "fina" namn.

Det du höll på med kallas för sexmissbruk. Kan jämföras med andra missbruk.
    För mig är sex skönt även om jag inte har några känslor. Så länge jag är sugen och tycker killen är snygg.
    Och det fanns gott om såna på festerna och krogen så självklart blev jag sugen på sex. 

Lätt att få omkull? . Knappast ,jag är mycket svår , och helt omöjlig. Eftersom när jag är sugen är det jag som tar den killen jag vill ha. 

Sedan vad folk skulle säga om mig bakom min rygg? Du tror jag bryr mig?. Kom och säg det i mitt ansikte istället.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 14:41:45 följande:
    Gör vi?
    Varför skrev du inte det i din ts då?

Det var många frågor i trådstarten som har diskuterats i omgångar. 
    Bland annat vad det är han måste fundera på, och varför han måste fundera när jag inte gjort något fel. 
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:26:20 följande:
    Nej. 
    Då är du väl helt enkelt oförmögen att uttrycka dig. Också.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:52:54 följande:
    För mig är sex skönt även om jag inte har några känslor. Så länge jag är sugen och tycker killen är snygg.
    Och det fanns gott om såna på festerna och krogen så självklart blev jag sugen på sex. 

Lätt att få omkull? . Knappast ,jag är mycket svår , och helt omöjlig. Eftersom när jag är sugen är det jag som tar den killen jag vill ha. 

Sedan vad folk skulle säga om mig bakom min rygg? Du tror jag bryr mig?. Kom och säg det i mitt ansikte istället.
    Du tror lite för mycket om dig själv.
    Med 60 kukbesök på tio år är man lätt att få omkull även om man inbillar sig motsatsen.

Men för all del, tro att du är svår du om du mår bättre av det. Det kan jag visserligen ändå förstå med det antalet.

Jo, jag tror att du bryr dig om vad folk säger. Du bryr dig ju till och med om vad helt anonyma skriver i ett forum!!! Tomte

Du har blivit skrattad åt, hånad och gjord till åtlöje. Det vågar jag garantera.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:04:04 följande:
    Det var många frågor i trådstarten som har diskuterats i omgångar. 
    Bland annat vad det är han måste fundera på, och varför han måste fundera när jag inte gjort något fel. 
    Fast just detta nämndes inte i trådstarten.
  • Anonym (Lola)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-20 13:50:43 följande:

Har inte läst hela tråden och kommer inte orka göra det heller.

Nej, det är inte konstigt att han måste fundera på situationen nu. Han måste känna efter om det känns rätt för honom att gå vidare med dig, eller om det känns bättre att lägga ner allt. Du har ditt förflutna och du gör som du vill, men den här killen gör också som han vill och han får ha vilka preferenser, krav och deal breakers han vill. Du får göra hur du vill och du gör dina val, men det betyder inte att andra måste uppskatta dina val och vilja dejta dig. Du och andra kan ju såklart tycka att denna kille är ett riktigt svin och att han inte har något med detta att göra, men sanningen är den att han får tycka precis vad han vill. Att bli arg på honom och inte visa förståelse för hans åsikter kommer inte få honom att vilja stanna, tvärtom. 

Han har de åsikter han har, sedan kan du och andra tycka vad ni vill om den saken, men det förändrar inte att han har de åsikter han har, vilket han har all rätt till. 

Precis så.

Hon har rätt att ligga med hur många som helst, och han har lika stor rätt att tycka att det är oattraktivt och avstå en relation pga det om det är så han känner.

Alla är helt enkelt inte kompatibla men det är olika var skon klämmer. För honom är det här, och då är det bara att acceptera att de inte passar ihop. Plenty of fish in the sea för bägge två!
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 15:06:48 följande:
    Du tror lite för mycket om dig själv.
    Med 60 kukbesök på tio år är man lätt att få omkull även om man inbillar sig motsatsen.

Men för all del, tro att du är svår du om du mår bättre av det. Det kan jag visserligen ändå förstå med det antalet.

Jo, jag tror att du bryr dig om vad folk säger. Du bryr dig ju till och med om vad helt anonyma skriver i ett forum!!! Tomte

Du har blivit skrattad åt, hånad och gjord till åtlöje. Det vågar jag garantera.

Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig. 

Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel. 

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:07:32 följande:
    Det här känns som sanningen. 

Han måste vara avundsjuk att han inte haft sex med 60 snyggaste han kunde hitta, som jag gjorde. 

Vet du hur glad killarna på festerna blev? Dom tvekade inte en sekund att ha sex med en snygg tjej som mig heller. 
    Så alla var nöjda. 
    Hahah
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många