• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 21:07:42 följande:

Jag ringde honom för att prata lite. Jag frågade vad problemet är. Han sa att han känner sig som en i mängden. 
    Jag förklara han är absolut ingen i mängden, att jag bara är intresserad av honom.
    Sen berätta jag även att han är bäst i sängen av alla. Då sken han upp lite,
    Men får se vad det blir.

Ja men då var det ju så, att antalet gör att han velar. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-20 21:51:58 följande:
    Ja men då var det ju så, att antalet gör att han velar. 
    Ja, men hade han sagt att det är äckligt så hade jag lagt på i örat och inte hört av mig igen.
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 22:05:18 följande:
    Ja, men hade han sagt att det är äckligt så hade jag lagt på i örat och inte hört av mig igen.
    Förmodligen tycker han så men det är självklart inget han säger. Däremot kanske det inte blir något mer än kk mellan er nu, fast det kanske det inte blivit oavsett.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-08-20 22:15:56 följande:
    Förmodligen tycker han så men det är självklart inget han säger. Däremot kanske det inte blir något mer än kk mellan er nu, fast det kanske det inte blivit oavsett.
    Vi får se. Han är bra konstig om han fortsätter ifall han tycker jag är äcklig.
    Han är riktigt snygg vill jag lova, han har många han kan få, Men han vill/ville ha mig. 
  • Annnnnnnna
    Anonym (Omg) skrev 2024-08-20 21:16:21 följande:

Klart det är okej! Alla andra här som är muppar. Gör precis det du känner!

Man ska göra som man känner. Hjärta
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-20 19:51:19 följande:

Alla har dock inte knullat runt till höger och vänster. Det finns dom som håller på sig en aning.

Vilka håller på sig? Dom som är jättesugen på sex?
  • Anonym (Li)

Vad är det för folk här? Är ni alla från en annan generation?

"Vissa håller på sig lite". Som om det finns nåt egenvärde i att avstå härligt sex som man vill ha.

Missunna inte människor sex. Se inte ned på de som får ha mycket sex. Gör inga knäppa antaganden om folks personligheter för att de har sex när de känner för det.

• Anonym (zxcv)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 22:41:44 följande:
    Vilka håller på sig? Dom som är jättesugen på sex?
    Det vore ju bra dumt att avstå något man verkligen känner för att njuta av. Oavsett om det är en ny tröja, en god maträtt, ett träningspass eller sexSolig
    Till vilken nytta avstår man något man har lust till? Speciellt när det varken drabbar miljön, djur, barn eller någon fattig. 

Folk kan köra bil dagligen trots att de inte behöver, de handlar saker som tillverkats genom slavarbete och de ignorerar regler och riktlinjer. Men kommer det till sex, då jävlar anamma är det fel och "äckligt" även fast det bara handlar om två personers rätt till sin egen kropp och vad de gör med den.

Faktiskt helt obegripligt!
  • Anonym (H)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-21 00:07:01 följande:
    Det vore ju bra dumt att avstå något man verkligen känner för att njuta av. Oavsett om det är en ny tröja, en god maträtt, ett träningspass eller sexSolig
    Till vilken nytta avstår man något man har lust till? Speciellt när det varken drabbar miljön, djur, barn eller någon fattig. 

Folk kan köra bil dagligen trots att de inte behöver, de handlar saker som tillverkats genom slavarbete och de ignorerar regler och riktlinjer. Men kommer det till sex, då jävlar anamma är det fel och "äckligt" även fast det bara handlar om två personers rätt till sin egen kropp och vad de gör med den.

Faktiskt helt obegripligt!
    Ja, varför skulle jag avstå njutning när jag inte begår brott, och inte skadar mig eller andra? Det är faktiskt obegripligt. Jag bara njuter av skönt sex med killar jag varit sugen på vid tillfället. 
    Ska jag avstå det för att min framtida man inte ska tycka jag är äcklig? En sån man kan få gå, inga problem. 
    Alla säger att jag måste förstå att min dejt tycker jag är äcklig. Men jag kommer inte förstå det. Ska jag skippa sex i 10 år med alla snygga killar som står i kö och vill ge mig njutning?  
    Varsågod och gå vidare om det är så, men jag skippar inte något som ger mig njutning för att någon tönt ska tro att jag sitter hemma och *håller mig* från att ha sex för att jag ska träffa honom en dag, och den dagen jag träffar honom ska jag bli supersugen och vilja ha mycket sex med honom. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Li) skrev 2024-08-20 22:54:39 följande:

Vad är det för folk här? Är ni alla från en annan generation?

"Vissa håller på sig lite". Som om det finns nåt egenvärde i att avstå härligt sex som man vill ha.

Missunna inte människor sex. Se inte ned på de som får ha mycket sex. Gör inga knäppa antaganden om folks personligheter för att de har sex när de känner för det.

Fast det har ju inte framkommit om hon haft mycket sex eller ej. Dom flesta har ju haft sex fler gånger än 60 på tio år. Men dom absolut flesta ser lite kukar som engångs produkter utan återanvänder samma kuk om och om igen och kan därför dessutom vara mer erfaren.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många