Anonym (zxcv) skrev 2024-08-21 00:07:01 följande:
Det vore ju bra dumt att avstå något man verkligen känner för att njuta av. Oavsett om det är en ny tröja, en god maträtt, ett träningspass eller sex
Till vilken nytta avstår man något man har lust till? Speciellt när det varken drabbar miljön, djur, barn eller någon fattig.
Folk kan köra bil dagligen trots att de inte behöver, de handlar saker som tillverkats genom slavarbete och de ignorerar regler och riktlinjer. Men kommer det till sex, då jävlar anamma är det fel och "äckligt" även fast det bara handlar om två personers rätt till sin egen kropp och vad de gör med den.
Faktiskt helt obegripligt!
Ja, varför skulle jag avstå njutning när jag inte begår brott, och inte skadar mig eller andra? Det är faktiskt obegripligt. Jag bara njuter av skönt sex med killar jag varit sugen på vid tillfället.
Ska jag avstå det för att min framtida man inte ska tycka jag är äcklig? En sån man kan få gå, inga problem.
Alla säger att jag måste förstå att min dejt tycker jag är äcklig. Men jag kommer inte förstå det. Ska jag skippa sex i 10 år med alla snygga killar som står i kö och vill ge mig njutning?
Varsågod och gå vidare om det är så, men jag skippar inte något som ger mig njutning för att någon tönt ska tro att jag sitter hemma och *håller mig* från att ha sex för att jag ska träffa honom en dag, och den dagen jag träffar honom ska jag bli supersugen och vilja ha mycket sex med honom.