• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (Ella)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 00:58:01 följande:
    Jag har inte sex med vem som helst. Jag har nekat många killar som vill ha sex med mig, för att jag inte varit sugen på sex med just dom. Men jag har aldrig haft problem fått tag i den killen jag velat ha, varken för förhållande eller sex. Det var jag som raggade upp nuvarande dejten också. 
    Den här meningen verkar vara viktig då du upprepar
     det flera gånger. Att du kan välja och vraka.

Men tyvärr är det så, att de bästa männen ofta inte kämpar för en kvinna de anser vara -för lätt-. populära män vill att kvinnan ska vara en utmaning och. De ligger med den lätta men gifter sig med den exklusiva.

Det är ingen bedrift att ragga snygga män för ligg. Bedriften ligger i att få de bästa männen att kämpa och slåss om dig- och det kommer inte ske om man släpper till för lätt.

Omodernt absolut. men så ser verkligheten ut. 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (fel) skrev 2024-08-20 10:34:07 följande:
    Vem är du att bestämma hur sexet blir och vad som är bättre för någon annan än dig själv. Det kan väl inte du veta.
    Det är inte jag som bestämt något. Jag säger bra vad sexologer säger.
  • Anonym (H)
    Anonym (Ella) skrev 2024-08-20 20:00:00 följande:
    Den här meningen verkar vara viktig då du upprepar
     det flera gånger. Att du kan välja och vraka.

Men tyvärr är det så, att de bästa männen ofta inte kämpar för en kvinna de anser vara -för lätt-. populära män vill att kvinnan ska vara en utmaning och. De ligger med den lätta men gifter sig med den exklusiva.

Det är ingen bedrift att ragga snygga män för ligg. Bedriften ligger i att få de bästa männen att kämpa och slåss om dig- och det kommer inte ske om man släpper till för lätt.

Omodernt absolut. men så ser verkligheten ut. 
    Du vet väl inte hur min verklighet ser ut. 

Jag tackar mer än gärna nej till männen du beskriver. Dom behöver inte lägga någon tid på att slåss om mig, absolut inte.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-20 10:31:15 följande:
    Nu har du gjort dina val och du har säkert haft roligt. Däremot brukar sexet bli bättre när man är två personer som lär känna varandras sexualitet på djupet. Det händer inte om man byter sexpartners rätt så ofta eftersom det oftast tar minst några år innan man känner varandra så pass bra. 
    Missade ditt inlägg men håller med dig till 100%.

Mitt och min partners sexliv blir vackrare och vackrare för varje år. Utan honom skulle jag aldrig orka börja om.

För mig är det kärleken och åtrån till min man som gör att jag tänder på alla cylindrar!
  • Anonym (orion)

Tycker egentligen inte att ett bodycount på 60 är så anmärkningsvärt. Det betyder ju bara att hon tillhör dom 10-20% mest aktiva om man ser till antalet partners. Mer konstigt att TS verkar ha levat hela perioden 15-25 uteslutande fokuserat på den enda ambitionen att dra hem den snyggaste killen från festen och få ett nytt namn till sin anteckningsbok. Det är nog inte många som lyckas vara så enkelspåriga i så lång tid.

• Anonym (H)
    Anonym (orion) skrev 2024-08-20 20:15:09 följande:

Tycker egentligen inte att ett bodycount på 60 är så anmärkningsvärt. Det betyder ju bara att hon tillhör dom 10-20% mest aktiva om man ser till antalet partners. Mer konstigt att TS verkar ha levat hela perioden 15-25 uteslutande fokuserat på den enda ambitionen att dra hem den snyggaste killen från festen och få ett nytt namn till sin anteckningsbok. Det är nog inte många som lyckas vara så enkelspåriga i så lång tid.

Ja visst. Jag hann säkert inte med något annat mellan gångerna. ca. 1 dag varannan månad. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-20 10:31:15 följande:
    Nu har du gjort dina val och du har säkert haft roligt. Däremot brukar sexet bli bättre när man är två personer som lär känna varandras sexualitet på djupet. Det händer inte om man byter sexpartners rätt så ofta eftersom det oftast tar minst några år innan man känner varandra så pass bra. 
    Jag har ingen lust att ha ett förhållande om jag inte är kär.
    Men sugen på sex blev jag ändå. Det verkar dock inte vara ok. 
  • Anonym (H)

Jag ringde honom för att prata lite. Jag frågade vad problemet är. Han sa att han känner sig som en i mängden. 
    Jag förklara han är absolut ingen i mängden, att jag bara är intresserad av honom.
    Sen berätta jag även att han är bäst i sängen av alla. Då sken han upp lite,
    Men får se vad det blir.

• Anonym (JB)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 05:40:10 följande:
    Jag kände mig smutsig, kladdad på, äcklig och mer eller mindre utnyttjad. Även om jag antagligen även utnyttjade mannen i fråga.
    Kände mig billig helt enkelt.

Nästan likvärdig med de som går på gatan, och det vill inte säga lite.

Detta är som tur är länge sedan nu.
    HAHAHA, men herregud!! DrömmerTyst
  • Anonym (Omg)

Klart det är okej! Alla andra här som är muppar. Gör precis det du känner!

Anonym (H) skrev 2024-08-20 20:35:30 följande:
    Jag har ingen lust att ha ett förhållande om jag inte är kär.
    Men sugen på sex blev jag ändå. Det verkar dock inte vara ok. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många