• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 22:16:29 följande:
    Ja, vi får se, Han sover säkert över.
    men om han tycker jag är äcklig så blir det ju inte något mer. isåfall får jag söka vidare. men jag tackar inte nej till sex iallafall, även om det inte blir mer. 
    Men han har inte kommit än?
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 22:27:12 följande:
    Undrar det förstås. För att vara så pass kräsen, kunna välja och vraka, få med dig den snyggaste killen på festen, måste du vara modellsnygg, märkeskläder, dyr väska osv.
    Inte märkeskläder och dyr väska. Men killar kallade mig 10/10. Det var enkelt att jaga dom jag ville ha. Jag satte mig bara bredvid och svängde med håret, låtsades gå in i dom och bara oj hej. Ställde mig i deras synfält och såna saker. 
  • Anonym (Jz)

Jag skulle också ha problem med 60 sexpartners, även i 40 års ålder. Det som skulle störa mig är brist på exklusivitet, tanken att vi inte uppfattar sexakten lika intimt. Sen är det också misstankar kring varför man inte utvecklade någon av dessa kortvariga relationer. Men det är bara jag och mina värderingar. Det finns inget rätt eller fel, man har rätt till sina preferenser. Det som är dock fel är patriarkal dubbelmoral - om man själv haft många sexpartners men dömer andra.
    Det är i alla fall bäst att svara ärligt, för det är inte oviktigt. Sanning (om frågan ställs) är den enda sunda grunden att bygga på.

• Goneril

Hm, skumt. Så här dags borde TS och pojkvännen sitta  ömt omslingrade i soffan, just ha fyllt på champagneglasen efter skaldjurssupén, kanske lyssnande på Rachmaninovs tvåa, och ivrigt diskuterande Modernas senaste utställning.                                                                                                                       Så småningom borde klädseln lättas varvid TS senaste korsettinvestering och nätstrumpor, allt i rubinrött, avslöjas. De högklackade Blahnikpumpsen behöver inte avtagas före avancerandet in till det allra heligaste, sovgemaket, sparsamt illuminerat med levande ljus. Så borde TS afton förflyta och inte med mobilen i handen. 

• Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 22:55:35 följande:

Hm, skumt. Så här dags borde TS och pojkvännen sitta  ömt omslingrade i soffan, just ha fyllt på champagneglasen efter skaldjurssupén, kanske lyssnande på Rachmaninovs tvåa, och ivrigt diskuterande Modernas senaste utställning.                                                                                                                       Så småningom borde klädseln lättas varvid TS senaste korsettinvestering och nätstrumpor, allt i rubinrött, avslöjas. De högklackade Blahnikpumpsen behöver inte avtagas före avancerandet in till det allra heligaste, sovgemaket, sparsamt illuminerat med levande ljus. Så borde TS afton förflyta och inte med mobilen i handen. 

Haha, jag tror han är besatt av sin telefon. Jag tro han är inne på tinder. Men det var han hela tiden innan också. Så det är inget nytt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 22:27:29 följande:
    Men han har inte kommit än?
    Jo, såklart. Men det blir sex senare när vi ska sova. 
  • Anonym (Suspekt att ens fråga)

Jag har en gammal klasskompis som har legat med fler än 1000 personer, förmodligen sexmissbrukare, men där ligger du i lä TS 😉

• Anonym (H)
    Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-21 23:28:14 följande:

Jag har en gammal klasskompis som har legat med fler än 1000 personer, förmodligen sexmissbrukare, men där ligger du i lä TS 😉

Haha, önskar jag hade haft sex med 1000 snygga killar ☺️
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 23:24:50 följande:
    Jo, såklart. Men det blir sex senare när vi ska sova. 
    Men herregud, ska man inte umgås om man umgås? Ni kan ju inte vara seriösa 
  • Anonym (J)

Sitter ni klistrade i mobilerna istället för att myskolla en film så är ju något fel iallafall 

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många