• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 22:34:34 följande:
    Inte märkeskläder och dyr väska. Men killar kallade mig 10/10. Det var enkelt att jaga dom jag ville ha. Jag satte mig bara bredvid och svängde med håret, låtsades gå in i dom och bara oj hej. Ställde mig i deras synfält och såna saker. 
    Precis, män är ofta inte mer komplicerade än så.
  • Anonym (J)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-22 10:05:17 följande:
    Har man såna extrema svartsjukeproblem så kanske man skulle ta tag i dem innan man skaffar relation. 
    Varför måste man säga till en partner att denne är bäst på sex alltid? Och varför skulle inte nr 61 kunna vara bäst om man nu prompt ska rangordna så?
    Ingen kan vara bäst på allt i en relation, men kan vara klokt att ändå säga att den nuvarande är bäst på precis allt om det är en lite ängslig person eller man bara vill göra den glad.

Har man bara haft 2-3 st så väger det inte lika tungt att säga att 1 av 3 är bäst på sex. Men har man gått igenom 60 olika för att äntligen ha hittat rätt så kan det smälla högre. 
    Vill man vara nr 1 bland enbart 3 eller vill man vara den bästa av 60?
    Det är lätt för en näst intill oskuld att säga att man är bäst. Krävs lite mer av en om man ska tillfredsställa någon som varit med flera. Måste inte vara just 60.
    Man lär sig ingenting på engångsligg. 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 00:21:05 följande:
    Sexdrottning ja, men ser ut som en prinsessa.

Senast igår fick jag numret av en okänd kille. Tänk om han visste vad han höll på ge sig in på.
    Men jag söker upp mina killar, Så det är inte intressant. 
    Så Du måste ragga upp killar? Trodde det var standard att männen gör det. 
  • Anonym (J)

Och hur kan du kalla dig själv prinsessa, snygg osv? Bra med självförtroende men hade det varit omvänt där en kille kallat sig själv för snygg så hade jag sprungit 

• Anonym (J)

Alltså jag menar, det är lite av en negativ sak att säga , att man är sååå snygg. 

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 11:10:32 följande:

Och hur kan du kalla dig själv prinsessa, snygg osv? Bra med självförtroende men hade det varit omvänt där en kille kallat sig själv för snygg så hade jag sprungit 

Anonym (J) skrev 2024-08-22 11:11:13 följande:

Alltså jag menar, det är lite av en negativ sak att säga , att man är sååå snygg. 

Vad är negativt med det?

-Jag är snygg yes, -jag har sex när jag vill yes, -jag har bra självförtroende yes. 3 negativa saker eller?  
    Varför ska jag inte vara nöjd med det? 👸🏼

Hade ni önskat att jag var 
    - ful, - aldrig fick sex , - har dåligt självförtroende.

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:17:57 följande:
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 11:11:13 följande:

Vad är negativt med det?

-Jag är snygg yes, -jag har sex när jag vill yes, -jag har bra självförtroende yes. 3 negativa saker eller?  
    Varför ska jag inte vara nöjd med det? 👸🏼

Hade ni önskat att jag var 
    - ful, - aldrig fick sex , - har dåligt självförtroende.

Nej jag menar inte så, utan att det är negativt att man säger att man är så snygg.  
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 14:23:27 följande:
    Nej jag menar inte så, utan att det är negativt att man säger att man är så snygg.  

Jag går inte runt och säger det.
    Men när jag kollar mig I spegeln innan jag går ut så tänker jag - snygg.

Det gör jag, det ska jag inte ljuga om.

• Anonym (Kvinna ...)

Hade ni en trevlig kväll med givande samtal med diverse tinder dejter med varsin mobil?

Var ni ens i samma rum under kvällen och natten?

• Anonym (H)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-08-22 14:44:10 följande:

Hade ni en trevlig kväll med givande samtal med diverse tinder dejter med varsin mobil?

Var ni ens i samma rum under kvällen och natten?

Jag använder inte tinder och har aldrig gjort. 
    Min dejt vet jag har använt det i några år.

Vi pratade inte så mycket nej. utan skötte vårat eget.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många