• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 15:34:12 följande:
    Aha, nej, du vet att nu för tiden får tjejer också ragga upp killarna, så det är ingen fara. Killar blir glad när jag raggar på dom, så testa. Det är kul, och man får den man vill ha. 
    Det vet jag väl. Jag har gjort det med men uppskattar när killar börjar.
  • Anonym (J)

Får en känsla av att du inte träffade killen igår.

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 16:39:29 följande:
    Det vet jag väl. Jag har gjort det med men uppskattar när killar börjar.
    Ja, vissa gör det.

Hur många har du haft sex med? 
  • Goneril
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 16:40:25 följande:

Om nu TS verkligen träffade älskaren måste de ju ha genomlidit en fullständigt urtrist kväll, försjunkna i var sin mobil i stället för att avnjuta en god drink, middag och föra livliga stimulerande samtal. De kunde även ha studerat supermånen tillsammans allt eftersom kvällsmörkret sänkte sig.                                                                                                                                                             Tentaläsning, övertidsarbete och till och med städning ter sig skojigt och underhållande i jämförelse med TS mobilkväll. Jag tycker hon borde pröva på celibat ett tag och stimulera andra kroppsdelar än de undre, jag tänker specifikt på hjärnan, med böcker, blad som man vänder. Testa!
  • Anonym (J)
    Goneril skrev 2024-08-22 17:29:44 följande:
    Om nu TS verkligen träffade älskaren måste de ju ha genomlidit en fullständigt urtrist kväll, försjunkna i var sin mobil i stället för att avnjuta en god drink, middag och föra livliga stimulerande samtal. De kunde även ha studerat supermånen tillsammans allt eftersom kvällsmörkret sänkte sig.                                                                                                                                                             Tentaläsning, övertidsarbete och till och med städning ter sig skojigt och underhållande i jämförelse med TS mobilkväll. Jag tycker hon borde pröva på celibat ett tag och stimulera andra kroppsdelar än de undre, jag tänker specifikt på hjärnan, med böcker, blad som man vänder. Testa!
    Ja det måste ha varit oerhört tråkigt.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 16:40:25 följande:

Det är du inte ensam om.
  • Anonym (H)
    Anonym (öö) skrev 2024-08-22 16:11:19 följande:
    Vem tycker att det låter för bra för att vara sant menar du?

OM det nu högst osannolikt är sant så är det bara äckligt.

Men som lite, fet och ful så kanske det kan vara en dröm... när ingen är intresserad. Jag vet inte, vet du?

Skit samma, jag orkar inte lägga energi på trollerier.
    Varför tycker du att det är högst osannolikt?

Du kommer säkert inte heller tro mig när jag berättar att jag hade en kort period när jag tyckte killar var äckliga som hade haft sex med massa.
    Under den perioden siktade jag in mig på oskulder.

Efter en stund så kom jag att tänka på : - *varför är det äckligt när dom har sex med massa men inte jag*. Och jag kom då på att dom tycker förmodligen som mig, att dom njuter och tycker det är kul, precis som jag gör. Så varför ska jag tycka dom är äckliga.  Det kändes inte rimligt.

Det är därför ni inte kan förstå mig. För ni känner er äcklig när ni har sex med massa snygga personer, och därför tror ni att jag också skulle känna mig äcklig, men det gör jag verkligen inte, det kan jag lova. Jag njuter till max, och känner mig mer fräsch än nånsin. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte 60-längre)

Skit i honom.frågan är hur många han har haft sex med .Lev ditt liv o strunta i vad någon tycker

• Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 19:47:19 följande:
    Varför tycker du att det är högst osannolikt?

Du kommer säkert inte heller tro mig när jag berättar att jag hade en kort period när jag tyckte killar var äckliga som hade haft sex med massa.
    Under den perioden siktade jag in mig på oskulder.

Efter en stund så kom jag att tänka på : - *varför är det äckligt när dom har sex med massa men inte jag*. Och jag kom då på att dom tycker förmodligen som mig, att dom njuter och tycker det är kul, precis som jag gör. Så varför ska jag tycka dom är äckliga.  Det kändes inte rimligt.

Det är därför ni inte kan förstå mig. För ni känner er äcklig när ni har sex med massa snygga personer, och därför tror ni att jag också skulle känna mig äcklig, men det gör jag verkligen inte, det kan jag lova. Jag njuter till max, och känner mig mer fräsch än nånsin. 
    Och det har säkert gjort att jag fått någon konstig grej för oskulder.
    Inte medvetet, eftersom jag inte bryr mig om antalet.
    Men jag blev kär i första ögonkastet i en oskuld.
    Nyligen spanade jag in en kille, som visade sig vara oskuld. Har hänt flera gånger, 
    Och dom har varit 25+. 30+ så det är inget man har förväntat sig heller. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många