• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • SSV

Visst är 60 personer inget litet tal, men det är i dagens samhälle ingen chockerande siffra heller. 

Men personligen tycker jag att precis som att han måste respektera ditt liv, dina val och din historia, så måste ju du respektera hans känslor. Känner han att det är för många för att han ska vilja ha ett förhållande så får man ju bara acceptera det och gå vidare. Förstår att det är svårt men vare sig du eller han vill ju leva i ett förhållande där man antingen känner sig dömd för sin historia eller känner sig som en i mängden.  

• 19mark82

60 ligg i din ålder är rätt "vamligt" i dagens samhället. 
    Hur många av dessa av du haft analsex med? 

Jag hejar på fig o hoppas att killen hör sv sig o släpper sina fördomar! ???? 

• Anonym (H)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-21 16:26:31 följande:
    Många verkar tro att detta har med osäkerhet att göra. Kanske för vissa, men många inklusive mig tycker mest det är gränslöst.
    Vad är det som är gränslöst? 

Jag är jättenöjd.

Jag ska vara ärlig. Och det enda negativa jag tänkt angående detta är när jag precis blev singel förra året. Då tänkte jag *Synd att jag inte hann med några fler*
    För jag har inte exakt samma tid och energi att jaga killarna på samma sätt längre.

Nu senast jagade jag min dejt i flera månader. Det var kul. Men tog mycket tid också.
    Jag är ingen sån som går in på en dejtingsida och hittar någon. Jag ser en kille i verkligheten som jag vill ha och siktar in mig på honom. 
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:26:00 följande:
    Jag ska vara ärlig. 
    Det verkar ju dumt, man skulle ju inte vara ärlig? Det var ju den enda anledningen till att man kan bli bortvald?
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 18:53:00 följande:
    Han ska komma hit och ha sex idag iallafall, så det är positivt Glad 
    Så ni är kk eller vad? Med tanke på ni bestämmer sånt i förväg 
  • Anonym (A..)

Ju mer jag läser ts svar ju mer narcissistvibbar får jag. Färdigläst tråd.

• Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-21 20:35:41 följande:
    Det verkar ju dumt, man skulle ju inte vara ärlig? Det var ju den enda anledningen till att man kan bli bortvald?
    Jag skulle inte rekommendera någon att ljuga. Isåfall är det bättre att säga att man inte vill svara på frågan, och att det är privat. (Att det inte har betydelse)

Men många vill veta (För att det har betydelse), och jag tror dock att många ljuger om antalet. Och det är för att det finns *väldigt många tydligen* som inte skulle acceptera för dom tycker det är äckligt. 

Varför dom tycker det är äckligt förstår jag dock inte. 
    Sedan när dom ljuger om antalet är allt lugnt för dessa, dom inleder förhållande, han har haft 60 sexpartners, hon är nöjd för att hon tror det är 3. Men i grunden är det för att personen ljugit , vilket inte är bra för någon. Hon är med någon hon tycker är äcklig, han har ljugit för att vara med någon som tycker han är äcklig, ja osv osv. 
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:48:02 följande:
    Jag skulle inte rekommendera någon att ljuga. Isåfall är det bättre att säga att man inte vill svara på frågan, och att det är privat. (Att det inte har betydelse)

Men många vill veta (För att det har betydelse), och jag tror dock att många ljuger om antalet. Och det är för att det finns *väldigt många tydligen* som inte skulle acceptera för dom tycker det är äckligt. 

Varför dom tycker det är äckligt förstår jag dock inte. 
    Sedan när dom ljuger om antalet är allt lugnt för dessa, dom inleder förhållande, han har haft 60 sexpartners, hon är nöjd för att hon tror det är 3. Men i grunden är det för att personen ljugit , vilket inte är bra för någon. Hon är med någon hon tycker är äcklig, han har ljugit för att vara med någon som tycker han är äcklig, ja osv osv. 
    Kom han inte och knullade ikväll som han sagt?
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 20:38:14 följande:
    Så ni är kk eller vad? Med tanke på ni bestämmer sånt i förväg 
    Nej. Han är min dejt. 
  • Anonym
    Anonym (A..) skrev 2024-08-21 20:46:09 följande:

Ju mer jag läser ts svar ju mer narcissistvibbar får jag. Färdigläst tråd.

Skojar du? Deluxe-narcissism.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många