• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-22 10:24:43 följande:
    Chansen att vara hennes sista i en monogam relation är nog bra mycket sämre med hon som knullats av 60 killar.

Säg inte det.

Hade jag bara haft 1-2 sexpartners hade jag inte känt mig klar och nöjd med resultatet. 

Så det beror på när man själv är nöjd, om det är med 1 eller 100. men jag som haft 60 kan säkert mycket väl vara mer nöjd än någon som haft 0. Det är olika. 

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 11:09:40 följande:
    Så Du måste ragga upp killar? Trodde det var standard att männen gör det. 
    Aha, nej, du vet att nu för tiden får tjejer också ragga upp killarna, så det är ingen fara. Killar blir glad när jag raggar på dom, så testa. Det är kul, och man får den man vill ha. 
  • Anonym (öö)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 15:34:12 följande:
    Aha, nej, du vet att nu för tiden får tjejer också ragga upp killarna, så det är ingen fara. Killar blir glad när jag raggar på dom, så testa. Det är kul, och man får den man vill ha. 
    Du har bra fantasi, det kan ingen ta ifrån dig.

Dock tror jag att din situation är precis tvärtom att att du sitter och dagdrömmer om hur du önskar att det varit.

Vilket du givetvis kommer att förneka.

• Anonym (H)
    Anonym (öö) skrev 2024-08-22 15:54:59 följande:
    Du har bra fantasi, det kan ingen ta ifrån dig.

Dock tror jag att din situation är precis tvärtom att att du sitter och dagdrömmer om hur du önskar att det varit.

Vilket du givetvis kommer att förneka.
    En tjej som sitter och dagdrömmer om att ha haft sex med 60 snygga killar.

Jag tycker det är roligt att ni tycker det låter för bra för att vara sant. när det är sant till 100%
  • Anonym (öö)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 16:07:00 följande:
    En tjej som sitter och dagdrömmer om att ha haft sex med 60 snygga killar.

Jag tycker det är roligt att ni tycker det låter för bra för att vara sant. när det är sant till 100%
    Vem tycker att det låter för bra för att vara sant menar du?

OM det nu högst osannolikt är sant så är det bara äckligt.

Men som lite, fet och ful så kanske det kan vara en dröm... när ingen är intresserad. Jag vet inte, vet du?

Skit samma, jag orkar inte lägga energi på trollerier.
  • Anonym (Inte konstigt)

Har inte läst alla svar här, men, vad tror du själv? Han är nr 61 och tror väl inte att du tänker sluta på ojämt tal. 60 st är jättemånga, om man inte var säker på att den man säger det till "går igång" på det så är det väl rätt klantigt att säga det. Särskilt om man vill ha en lång relation med den man talar om det för.
    Vilken man hade kommit undan med det antalet?

• Anonym (Inte konstigt)
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:21:35 följande:
    Men om en kille legat med 60 då är han istället framgångsrik och ett riktigt kap. Sån äcklig dubbelmoral!
    Nej, de flesta ser även honom som ett pervo, iaf ingen att bygga något långvarigt med
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:31:59 följande:

Jag går inte runt och säger det.
    Men när jag kollar mig I spegeln innan jag går ut så tänker jag - snygg.

Det gör jag, det ska jag inte ljuga om.

Okej ja. Det kan jag med tänka ibland. Men jag skulle aldrig få för mig att skriva det på nätet heller. Men man är ju aldrig snygg enligt alla i hela världen , alla gillar ju olika. 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:51:46 följande:
    Jag använder inte tinder och har aldrig gjort. 
    Min dejt vet jag har använt det i några år.

Vi pratade inte så mycket nej. utan skötte vårat eget.
    Så vad gjorde ni då? Om ni dejtar pratar man väl massor; man måste ju visa intresse för varann, det gör man ju inte när man har ansiktet i mobilen   
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många