• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Goneril
    Anonym (A..) skrev 2024-08-21 20:46:09 följande:

Ju mer jag läser ts svar ju mer narcissistvibbar får jag. Färdigläst tråd.

Förvisso, men TS kanske skojar med oss. Hon la ut tråden för att testa folks reaktion, hon är nog smart. Har inte den tanken slagit dig? Jag har skrivit i lite raljerande ton, gjort några inpass med utgångsläget att det är påhitt. Inget fel med det, alltid roar det någon.
  • Anonym (Nyfiken gul)
    Anonym (H) skrev 2024-08-18 19:05:07 följande:
    Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

Det är fler än Jenna Jameson och då är hon ändå en porrstjärna som är tillräckligt känd för att ha gett ut en självbiografi. Så det är naturligt att en eventuell partner som är intresserad av ett monogamt förhållande vill funderar på om du har ett verkligt intresse för ett monogamt förhållande eller om hen måste dela dig med andra (swingers, partnerbyte, otrohet eller liknande).
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 20:57:13 följande:
    Förvisso, men TS kanske skojar med oss. Hon la ut tråden för att testa folks reaktion, hon är nog smart. Har inte den tanken slagit dig? Jag har skrivit i lite raljerande ton, gjort några inpass med utgångsläget att det är påhitt. Inget fel med det, alltid roar det någon.
    Jag har haft sex med nära 60 pers. Tack vare min lista vet jag att det är 57 för att vara exakt. 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:54:20 följande:
    Nej. Han är min dejt. 
    Fast då bestämmer man ju inte att ligga innan. Åker han hem efteråt med eller? ännu mer kk
  • Anonym (J)

Varför hänger du här än då, om ni skulle hänga.

• Anonym (Osmart)

Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.

Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.

• Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-21 21:50:50 följande:

Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.

Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.

Jag har haft sex med ca 60, det är 100% sant. 

Men ingen vet det om jag inte berättar det. Ingen skulle kunna lista ut det om jag inte var ärlig. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-21 21:50:50 följande:

Jag ser oskyldig, lugn och snäll, blyg ut. 

Så dom som träffar mig får hoppas jag är ärlig. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 21:45:12 följande:
    Fast då bestämmer man ju inte att ligga innan. Åker han hem efteråt med eller? ännu mer kk
    Ja, vi får se, Han sover säkert över.
    men om han tycker jag är äcklig så blir det ju inte något mer. isåfall får jag söka vidare. men jag tackar inte nej till sex iallafall, även om det inte blir mer. 
  • Goneril
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 22:12:29 följande:
    Jag ser oskyldig, lugn och snäll, blyg ut. 

Så dom som träffar mig får hoppas jag är ärlig. 
    Undrar det förstås. För att vara så pass kräsen, kunna välja och vraka, få med dig den snyggaste killen på festen, måste du vara modellsnygg, märkeskläder, dyr väska osv.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många