• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:02:11 följande:
    Och det har säkert gjort att jag fått någon konstig grej för oskulder.
    Inte medvetet, eftersom jag inte bryr mig om antalet.
    Men jag blev kär i första ögonkastet i en oskuld.
    Nyligen spanade jag in en kille, som visade sig vara oskuld. Har hänt flera gånger, 
    Och dom har varit 25+. 30+ så det är inget man har förväntat sig heller. 
    Kanske för du känner dig erfaren gentemot dem då. 
  • Anonym (J)

Men bara för man legat med flera betyder det ju inte att man är bättre. Den snubben jag var med som var 12 år äldre (3-barnspappa med olika tjejer, var min körskollärare, som för övrigt redan hade tjej men inget jag visste) var en av de sämsta jag hade varit med iallafall. Han hade varit med ca 50 tjejer. Sa han. Kunde varit 2.

• Anonym (J)

Taskig jag känner mig nu men, alla tycker väl olika . Han var bara så?. hafsig

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 21:36:14 följande:

Men bara för man legat med flera betyder det ju inte att man är bättre. Den snubben jag var med som var 12 år äldre (3-barnspappa med olika tjejer, var min körskollärare, som för övrigt redan hade tjej men inget jag visste) var en av de sämsta jag hade varit med iallafall. Han hade varit med ca 50 tjejer. Sa han. Kunde varit 2.

Nej, det betyder absolut inte. 
    Jag har varit med oskulder som varit jättebra i sängen. Och dom som haft sex med 50+ och varit jättedålig. Så antalet har inte att göra med hur bra dom är.

Tror den bästa var oskuld faktiskt.
    Kan ju inte minnas alla hur dom var för det är så många, men konstigt nog var en oskuld den snyggaste också.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:46:24 följande:
    Jag har varit med oskulder som varit jättebra i sängen. Och dom som haft sex med 50+ och varit jättedålig. Så antalet har inte att göra med hur bra dom är.

Kan ju inte minnas alla hur dom var för det är så många, men konstigt nog var en oskuld den snyggaste också.
    Nu var visst oskulden bäst och nyss var din nuvarande dejt den bästa. Vad kom ni fram till igår, eller satt ni endast med teleforna?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-22 21:59:15 följande:
    Nu var visst oskulden bäst och nyss var din nuvarande dejt den bästa. Vad kom ni fram till igår, eller satt ni endast med teleforna?
    Det är svårt att avgöra vilken som var bästa av dom bästa.

Det blev några oskulder.
    Först medvetet som sagt under kort period, sedan omedvetet, som att dom dras till mig av någon anledning. 

Hur vanligt är det att man träffar på massa 30+ oskulder bara sådär? Men jag har gjort det.

Vi satt mest med telefonerna. han ville inte prata så mycket, så vi hade inget *snack* om saken. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:46:24 följande:

Så du frågade alla 60 om de var oskuld eller hur många de varit i säng med?

Troligt?
    Knappast.

Vid det här laget har nog de flesta av oss förstått att du bara fabulerar.
    Inte särskilt ovanligt med trolltrådar men grattis iaf till en som lyckats dra ihop hyfsat många kommentarer.
  • Anonym (J)

Så allt handlar bara om hur snygg killen är, det är det viktiga? 

Varför svarar du inte på frågor om din dejt? Vad gjorde ni, om ni sågs? 

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många