• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-19 21:44:52 följande:
    Ja, precis.
    Min dejt tycker att jag är flickvänsmaterial. Det är därför han funderar på saken nu.
    Några sexpartners hit eller dit kommer inte vara avgörande är jag rätt säker på. Bara konstigt han blir *sur* över det. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 19:59:49 följande:
    Jaså, är det?
    Undrar hur mina två söner kom till... den Helige Ande? Drömmer

Ärligt talat så har jag haft ETT ons, ett. Och det ångrade jag efteråt så det hände inte igen.
    Varför ångrade du det? 
  • Anonym (H)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-08-19 21:11:18 följande:
    Som TS går på är det ju inte konstigt att hon fortfarande är stadgad. Få vettiga män vill leka där 60 andra kukar redan lekt.
    Den där förklaringen köper jag inte. 
    Det är något annat, men får se vad han kommer fram till, och om jag ens då är intresserad längre, det beror på såklart.
  • Anonym (Omogen kille)

Du har inte gjort något fel. Han har inget med att göra hur många du legat med. Han skulle inte frågat om han inte kan hantera svaret. Han låter omogen. 

• Annnnnnnna
    Anonym (Omogen kille) skrev 2024-08-20 01:04:14 följande:

Du har inte gjort något fel. Han har inget med att göra hur många du legat med. Han skulle inte frågat om han inte kan hantera svaret. Han låter omogen. 

Håller med. 

• Annnnnnnna
    Anonym (Är många) skrev 2024-08-18 19:12:59 följande:

60 är väldigt många, och väldigt många män har en preferens på att det skall vara ett litet antal. 

Det blir upp till dig att försöka få honom att förstå varför han skall älska dig trots det. Lyckas du inte med det kommer du förlora honom.

Sedan kan man ha åsikter om den preferensen, tycka att män är hemska som har den preferensen, men du får honom inte att stanna genom att kritisera honom för preferensen eller genom att kräva att han inte skall ha den preferensen.

Män har inte preferens att antalet ska vara lite. vem bryr sig för den delen? Ha sex, det är nice. 

Män har preferens att svaret ska vara lågt. vem bryr sig om det också för den delen? många. Man säger väl att man ska ta tjejens antal *3 för att få rätta svaret. 

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (Omogen kille) skrev 2024-08-20 01:04:14 följande:

Vad säger att han inte kan hantera svaret? 
    Just den punkten kanske var viktig och avgörande för honom.
  • Anonym (Emem12)

Jag träffade en kille för inte så länge sen från Åhus, vi dejtade ett tag o vi hamnade i denna diskussion.
    Jag har dock legat med 7 personer och han legat med 50 kvinna+. När jag sa till honom att jag legat med 7 så sa han " hade du legat med mer än 10 hade jag behövt tänka på om jag ville ha något seriöst med dig" så jag dumpade honom💁🏻?♀️ plus fick reda på att han brukar droger över det men han hade en väldigt skev syn på kvinnor så jag blev äcklad.

• Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 21:54:09 följande:
    Min dejt tycker att jag är flickvänsmaterial. Det är därför han funderar på saken nu.
    Några sexpartners hit eller dit kommer inte vara avgörande är jag rätt säker på. Bara konstigt han blir *sur* över det. 
    Några sexpartners ja, här pratar vi om sextio (60) kukar.

Tror inte han är sur heller, han är nog snarare besviken på sitt bristande omdöme.
  • Anonym (J)
    Annnnnnnna skrev 2024-08-20 02:00:22 följande:

Män har inte preferens att antalet ska vara lite. vem bryr sig för den delen? Ha sex, det är nice. 

Män har preferens att svaret ska vara lågt. vem bryr sig om det också för den delen? många. Man säger väl att man ska ta tjejens antal *3 för att få rätta svaret. 

Många bryr sig 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många