• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (J)

Du är ingen sämre människa för det och det är ingen. Men det är något jag inte skulle gilla hos en kille. Av anledningarna jag skrev. 

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 15:29:02 följande:

Du är ingen sämre människa för det och det är ingen. Men det är något jag inte skulle gilla hos en kille. Av anledningarna jag skrev. 

Skulle du även vara ok med att han ljuger om antalet? Känns det bättre då som för många i tråden?

Han har egentligen haft 60 pers, men han säger till dig att det är 10.
  • Anonym (H)
    Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-19 15:19:53 följande:

Vad menar du att det säger om personen? Hur är en person som har haft för många partners? Märker man på personen att det är en sådan person, för i så fall hade han ju inte behövt fråga ens. Har dessa personer något som kännetecknar dem utöver det att de har legat med många? Berätta gärna. 

I övrigt så tycker jag att TS i framtiden ska vara försiktig med att delge andra sin privata information. Ens sexliv är privat och behöver inte basuneras ut till alla och envar som frågar. Mer intressant är att någon ens frågar. Vad är syftet? Kontrollerande beteende och ägande är vad det är och det är mycket värre än att man har haft ett fungerande sexliv. Om det funkar för TS så ska ingen döma TS för det. 

Man märker ju till och med här inne på forumet hur lite tolerans de flesta har till andra (helt främmande) personers sexvanor. 

Ja, finns det något magiskt nummer hur många man får ha haft ONS med, eller får man bara haft sex med sin partner. 

Hade jag haft 20 ons hade det varit ok? Vissa tycker jag ska ljuga, men det säger jag nej till. 
    Bättre såklart att inte fråga och bara vara, men eftersom han så gärna ville veta, då får man svaret. Vill man inte veta som vissa säger och skulle acceptera att man ljuger ihop ett svar, då är det väl lika bra att inte fråga från första början, tycker jag. För ska han ha ett svar, så ger jag ärliga svaret Iallafall. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 15:27:28 följande:

Jag var med en man som haft 50 tjejer och jag accepterade det , dock var han otrogen med mig mot sin tjej i smyg. Så det stärkte ju min tanke om det

Hehe, det kan du säkert råka ut för med någon som haft 0 sexpartners också innan dig. Så det säger ingenting.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 16:35:51 följande:
    Hehe, det kan du säkert råka ut för med någon som haft 0 sexpartners också innan dig. Så det säger ingenting.
    Jodå, det säger väldigt mycket.

Att du inte ens förstår det... gör att vi andra lättare förstår att du inte fattar att det är äckligt att ligga runt med en ny snubbe varannan månad i TIO år.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 16:45:23 följande:
    Jodå, det säger väldigt mycket.

Att du inte ens förstår det... gör att vi andra lättare förstår att du inte fattar att det är äckligt att ligga runt med en ny snubbe varannan månad i TIO år.
    Nej, jag förstår faktiskt inte vad det är jag ska förstå. 

Jag tycker inte att det är äckligt. Jag skulle självklart inte göra något som jag tycker är äckligt och inte gillar. 

Du menar att ni tycker det är äckligt. då behöver ni inte göra det. det är väl inget tvång? Det är frivilligt. 
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 16:51:51 följande:
    Nej, jag förstår faktiskt inte vad det är jag ska förstå. 

Jag tycker inte att det är äckligt. Jag skulle självklart inte göra något som jag tycker är äckligt och inte gillar. 

Du menar att ni tycker det är äckligt. då behöver ni inte göra det. det är väl inget tvång? Det är frivilligt. 
    Du förstår inte heller att vi som tycker att det är ett äckligt beteende faktiskt inte vill ha någon relation med någon som du.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:08:10 följande:
    Du förstår inte heller att vi som tycker att det är ett äckligt beteende faktiskt inte vill ha någon relation med någon som du.

Nu vet vi ju inte vad det är min dejt ska fundera över, och ifall han tycker det är äckligt, det är inget han har nämnt.

Men det är fortfarande något jag gjort av fri vilja och något jag gillade att göra.
    Ungefär som att någon frågar mig om jag vill hänga med på en rolig resa
    - Absolut inte, någon kanske tycker jag är äcklig om jag åker, så jag stannar hemma. 

• Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 17:34:55 följande:

Nu vet vi ju inte vad det är min dejt ska fundera över, och ifall han tycker det är äckligt, det är inget han har nämnt.

Men det är fortfarande något jag gjort av fri vilja och något jag gillade att göra.
    Ungefär som att någon frågar mig om jag vill hänga med på en rolig resa
    - Absolut inte, någon kanske tycker jag är äcklig om jag åker, så jag stannar hemma. 

Tycker du, på fullt allvar, att man kan jämföra en resa med att lägga upp fi**an för 60 olika män?
    På allvar?
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många