Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-19 15:19:53 följande:
Vad menar du att det säger om personen? Hur är en person som har haft för många partners? Märker man på personen att det är en sådan person, för i så fall hade han ju inte behövt fråga ens. Har dessa personer något som kännetecknar dem utöver det att de har legat med många? Berätta gärna.
I övrigt så tycker jag att TS i framtiden ska vara försiktig med att delge andra sin privata information. Ens sexliv är privat och behöver inte basuneras ut till alla och envar som frågar. Mer intressant är att någon ens frågar. Vad är syftet? Kontrollerande beteende och ägande är vad det är och det är mycket värre än att man har haft ett fungerande sexliv. Om det funkar för TS så ska ingen döma TS för det.
Man märker ju till och med här inne på forumet hur lite tolerans de flesta har till andra (helt främmande) personers sexvanor.
Ja, finns det något magiskt nummer hur många man får ha haft ONS med, eller får man bara haft sex med sin partner.
Hade jag haft 20 ons hade det varit ok? Vissa tycker jag ska ljuga, men det säger jag nej till.
Bättre såklart att inte fråga och bara vara, men eftersom han så gärna ville veta, då får man svaret. Vill man inte veta som vissa säger och skulle acceptera att man ljuger ihop ett svar, då är det väl lika bra att inte fråga från första början, tycker jag. För ska han ha ett svar, så ger jag ärliga svaret Iallafall.