• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • AlbaC
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 17:34:55 följande:

Nu vet vi ju inte vad det är min dejt ska fundera över, och ifall han tycker det är äckligt, det är inget han har nämnt.

Men det är fortfarande något jag gjort av fri vilja och något jag gillade att göra.
    Ungefär som att någon frågar mig om jag vill hänga med på en rolig resa
    - Absolut inte, någon kanske tycker jag är äcklig om jag åker, så jag stannar hemma. 

Vilken jämförelse. Bara att inse det inte är lönt att diskutera. Du har inga såna gränser vi pratar om, eller känslor inför att vara intim med främlingar och det är fine, alla gör vad de vill med sina liv. Men att fortsätta diskutera frågan när du har noll förståelse för att andra tycker annorlunda än dig är helt lönlöst. Vi har förstått hur du känner, vi förstår också hur han känner då de flesta av oss hade känt likadant. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:43:54 följande:
    Tycker du, på fullt allvar, att man kan jämföra en resa med att lägga upp fi**an för 60 olika män?
    På allvar?
    Det är en jämförelse för att ni ska förstå hur kul och skönt jag tyckte det var.

Och sedan fråga sig varför jag skulle stå över det.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 17:53:46 följande:
    Det är en jämförelse för att ni ska förstå hur kul och skönt jag tyckte det var.

Det är inte jämförbart.
    Vi som tycker att du haft ett äckligt leverne kan inte jämföra en resa med att knulla SEXTIO personer.
    Och ONS också... är vedervärdigt.

Vet din vänkrets om hur du betett dig?
  • AlbaC
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 17:53:46 följande:

Fast detta säger det mesta. Han tänker inte såhär, det är därför han behöver tänka. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 18:00:24 följande:
    Det är inte jämförbart.
    Vi som tycker att du haft ett äckligt leverne kan inte jämföra en resa med att knulla SEXTIO personer.
    Och ONS också... är vedervärdigt.

Vet din vänkrets om hur du betett dig?
    Nej, precis. Men hade ni gillat det hade ni förstått. 
    Jag förstår att man står över om man inte gillar det, om man tycker det är äckligt eller vad det nu kan vara. 

Men om man gillar det lika mycket som min jämförelse så kan jag inte se någon anledning varför man skulle stå över.

Om nu min dejt skulle tycka det är äckligt och vill avsluta på grund av det, Okej, då är det så? 
    Jag kommer fortfarande gå runt och känna mig lika fräsch som jag alltid gjort. 

Jag går inte runt och berättar för folk bara för att. Tror inte heller mina vänner skulle bry sig faktiskt. 
    Nu kom det på tal med min dejt och jag döljer inget. 
  • Anonym (H)
    AlbaC skrev 2024-08-19 18:09:35 följande:
    Fast detta säger det mesta. Han tänker inte såhär, det är därför han behöver tänka. 
    Ja. Han tänker kanske annorlunda, med tanke på att han var tvungen att tänka på saken. 

Men jag har inte gjort något fel. 
    Jag har gjort allt rätt, sedan kanske han vill gå, men jag tänker inte dra ihop en lögn för att få honom att stanna, då är det bättre han säger varför och att han inte vill fortsätta på grund av vad det nu kan vara. 
  • Anonym (Eko)

Jag har ingen moralisk åsikt om min partner skulle haft 60 ligg innan mig men däremot vet jag att jag inte kan bli kär o finna trygghet i en man som levt så. Jag önskar jag KÄNDE anounda och att känslan kunde harmonisera med min moraliska åsikt men det gör inte det. Har försökt i 2 relationer där männen hade haft många partners men det går inte . För MIG känns som smutsiga o kärleken Känns inte lika genuin. Säger inte att det ÄR så men det känns så! 

• Anonym (J)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:43:54 följande:
    Tycker du, på fullt allvar, att man kan jämföra en resa med att lägga upp fi**an för 60 olika män?
    På allvar?
    tänk att ställa upp alla killarna på rad där
  • Anonym (J)
    Anonym (Eko) skrev 2024-08-19 18:43:02 följande:

Jag har ingen moralisk åsikt om min partner skulle haft 60 ligg innan mig men däremot vet jag att jag inte kan bli kär o finna trygghet i en man som levt så. Jag önskar jag KÄNDE anounda och att känslan kunde harmonisera med min moraliska åsikt men det gör inte det. Har försökt i 2 relationer där männen hade haft många partners men det går inte . För MIG känns som smutsiga o kärleken Känns inte lika genuin. Säger inte att det ÄR så men det känns så! 

Bra förklarat 
  • Anonym (Suspekt att ens fråga)
    Anonym (Eko) skrev 2024-08-19 18:43:02 följande:

Är det du eller dom som har lämnat? Jag tänker att det kan ju kännas lika illa om ens partner ser ner på en för att man har haft några innan.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många