Anonym (Vanlig) skrev 2024-05-23 21:18:46 följande:
Ja, i vårt äktenskap är det VI och inte JAG som gäller. Min man och jag har talat om detta många gånger och eftersom jag ibland går in här på forumet så läser jag ibland att män har behov som behöver tillgodoses.
När jag frågar min man om det så skrattar han åt mig. Tror du att jag är någon sorts sexgalning eller,,? svarar han. Jag vet inte vad jag ska tro, är det verkligen så att alla män måste ha sex för att må bra? eller har min man rätt i att det inte är något han lider av att inte få. Han kanske bara vill muntra upp mig så att jag slutar känna mig skyldig. Jag vet inte
I vårt förhållande så är det min fru som är drivande gällande sex. Jag har alltid haft lätt att få tjejer genom åren men har många gånger sagt nej för att jag inte varit sugen, sex har aldrig varit en drivande faktor för mig. Nu efter 20 år i förhållande och två barn så har den ju knappast blivit större, men jag älskar min fru och tycker att hon är jätte vacker så det är klart att vi har sex ibland, men det är hon som är drivande i det.