• Anonym (anonym)

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?

Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.

Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
  • Anonym (.)
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 13:57:54 följande:
    Kommer inte hända. Men du kommer nog. 
    Lol, säkert. 

Hur känns det att utsatta andra för passiv rökning? 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:59:04 följande:
    Lol, säkert. 

Hur känns det att utsatta andra för passiv rökning? 
    Det gör jag inte, har faktiskt inga problem med att hålla mig ifrån folk när jag tänder.

Hur känns det att inte kunna tänka något längre än din näsa räcker?
  • Anonym (Ja)

Jag har inga som helst problem med det, är hellre med någon som röker på ibland än någon som dricker alkohol eller röker vanliga cigg. Folk som röker på är i regel lugna, för inget oväsen och är bara allmänt sköna livsnjutare. Folk som dricker är högljudda och störiga. Folk som röker cigg luktar jävligt illa, tål inte lukten av ciggrök. Dessutom skräpar de ner på marken och utsätter andra för passiv rökning.

• Airpod
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 14:00:39 följande:
    Det gör jag inte, har faktiskt inga problem med att hålla mig ifrån folk när jag tänder.

Hur känns det att inte kunna tänka något längre än din näsa räcker?
    Men lägg av, ingen av er är bättre än den andre. Lägg ner bara.
  • Anonym (C)
    Airpod skrev 2023-05-15 14:05:01 följande:
    Men lägg av, ingen av er är bättre än den andre. Lägg ner bara.
    Haha jodå. I Win...

Men du kanske också inte ser några problem med att unga blir schizofrena?
  • Airpod
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 14:06:54 följande:
    Haha jodå. I Win...

Men du kanske också inte ser några problem med att unga blir schizofrena?
    Nä, det gör du inte. Du är bara pinsam. Jag förespråkar ingenting här, däremot tycker jag att cigg är sjukt dåligt också. Ciggrökare utsätter andra för passiv rökning och slänger sina fimpar på marken.
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:43:55 följande:
    Eller så tycker man att även tobak och alkohol ska vara olagligt då? Annars är det en enorm dubbelmoral, hur man än vrider och vänder på det.

Fast varför tror du att det mynnar ut i det? På grund av att det inte går att sitta och säga att cannabis är farligt medan man själv sitter där med en cigg i käften och dricker alkohol. Det blir helt absurt. En sådan person kan man inte ta på allvar, eller ens debattera med. Antingen tycker man att allt det ska vara olagligt, eller så tycker man att alla tre ska legaliseras. 
    Visst kan man tycka att alla tre borde kriminaliseras, men eftersom nu både alkohol och tobak tyvärr råkar vara lagligt, räcker det så.(Man kanske tycker att det verkar orealistiskt att förbjuda både alkohol och tobak, eller också kanske man lobbar man för att också för förbud även här.) 
    Sedan är ju frågan om dubbelmoral i sig är värre än att legalisera cannabis, med de risker just den drogen har. 

Jag TROR inte att det mynnar ut ylande om att alkohol/tobak också är farligt/farligare. Jag konstaterar att det gör det. Det gäller även den här tråden.
    Andra argument för legalisering av cannabis borde kunna användas.
  • Anonym (C)
    Airpod skrev 2023-05-15 14:08:48 följande:
    Nä, det gör du inte. Du är bara pinsam. Jag förespråkar ingenting här, däremot tycker jag att cigg är sjukt dåligt också. Ciggrökare utsätter andra för passiv rökning och slänger sina fimpar på marken.
    Jodå det gör jag och det enda du bevisade är att du är noll ryggrad.. 

Du kanske tycker att ungar ska få bli schizofrena och röka på om dem vill? Men som tur är så har jag inte dött av cancer än. Så inte under min livstid. 

//Den som faktiskt slänger sin fimp. Suck it! 
  • Meddelande borttaget
  • Airpod
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 14:10:43 följande:
    Jodå det gör jag och det enda du bevisade är att du är noll ryggrad.. 

Du kanske tycker att ungar ska få bli schizofrena och röka på om dem vill? Men som tur är så har jag inte dött av cancer än. Så inte under min livstid. 

//Den som faktiskt slänger sin fimp. Suck it! 
    Varför har jag ingen ryggrad, menar du? Vilket konstigt uttalande. Är du alltid lika otrevlig mot folk?

Ja, säkert slänger du dina fimpar på marken du. Säkert, säkert. Du utsätter självklart ingen för passiv rökning heller. Säg vad du vill, jag tror dig ej.
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?