Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Jag väntar fortfarande på psykoserna och att schizofrenin ska kicka in medan jag sitter på mitt chefsjobb som jag haft de senaste sex åren.
Den där toleransen borde också öka vilken dag som helst nu. Jag menar, hur länge ska man vänta. Har puffat dagligen i 30 år så det borde komma vilken sekund som helst.
För det är väl inte så att det är bluff och lögn?
Nej, det stämmer verkligen inte.
Man kan bli lite seg eftersom det påverkar korttidsminnet, men det här är alltså över en väldigt lång period av rökning där man rökt mycket under en väldigt lång tid.
Men man blir verkligen inte efterbliven och man tappar inte iq på något sätt, man kan fortfarande arbeta och fungera i det dagliga livet.
Ökad risk för att utveckla ångest och depression stämmer ja, men det innebär inte att man faktiskt får det. Många använder det mot ångest och depression.
Det du pratar om handlar om folk som rökt extremt mycket, man blir inte helt efterbliven. Det påverkar till viss del ja, men man blir inte helt efterbliven som du verkar tro.
Du anar inte hur många i världen som röker och har bra jobb, chefsjobb, och fungerar normalt. Det du säger påverkar till viss del, ja, men man blir inte helt efterbliven på det sätt att man inte kan fungera eller ha ett normalt jobb. Se till exempel inlägg 71.
Jag väntar fortfarande på psykoserna och att schizofrenin ska kicka in medan jag sitter på mitt chefsjobb som jag haft de senaste sex åren.
Den där toleransen borde också öka vilken dag som helst nu. Jag menar, hur länge ska man vänta. Har puffat dagligen i 30 år så det borde komma vilken sekund som helst.
För det är väl inte så att det är bluff och lögn?
Man kan bli lite seg eftersom det påverkar korttidsminnet, men det här är alltså över en väldigt lång period av rökning där man rökt mycket under en väldigt lång tid.