• Anonym (anonym)

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?

Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.

Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
  • Xenia
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 11:34:52 följande:
    Men förklara hur det är bättre att dricka alkohol ofta, än att röka på ofta? Hur är det bättre för ens egen hälsa, och på vilket sätt är det bättre att som partner leva med ett fyllo?
    Vad är detta för jävla logik? Måste man välja mellan att ta cannabis eller att bli ett fyllo? Måste man välja mellan en som tar cannabis eller en alkoholist?

Man kan faktiskt välja bort bägge.

Du verkar vara en riktig cannabisälskare. Så mycket att du inte klarar av att tänka logiskt.

Om du anser att cannabis ska bli lagligt får du jobba för det politiskt. Men varför attackera alla som inte vill leva med någon som röker på, var och en får bestämma själv. TS frågar vad vi tycker och vi svarar.
  • Anonym (.)
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 13:44:22 följande:
    Min Cancer cigg ger mig cancer och stryper mina cellar.. Den stryper inte hjärnan på samma sätt eller gör mig farlig ute på vägar på det sätt din cannabis gör.. 

Och samma sak verkar det vara med alkohol.. Det påverkar inte systemet så mycket, mer än att det är toxiskt som fan, kan ge upphov till cancer.. Men inte psykoser, schizofreni och skit till ungar så som dina grejer gör. 

Vad bra, då kan du sluta clowna dig som ett fån för nu fick du en förklaring på det med. 

Men ändå sitter du och pratar om hur dåligt cannabis är, trots att det inte alls är dödligt på något sätt alls. Nä, man blir inte farlig ute på vägarna för att man röker cannabis en gång varannan månad, ditt stolpskott. Är du som hittar på att man måste röka på varenda dag, bara för att alla dina kompisar gjorde det. Jag tycker inte att man ska röka på om man är ung och inte har en färdigutvecklad gärna men är man över 25 så ja, då ska man få göra det om man vill. Cannabis skapar inte schizofreni, man får det bara tidigare i livet vid en yngre ålder än vad man annars skulle ha fått, men man hade fått det hur som helst. De flesta får inte allvarliga psykoser längre. Väntar fortfarande på min psykos, har inte hänt än.

Om det är något som förstör för samhället och utgör en fara för allmänheten så är det alkohol. Kanske vi borde göra det olagligt, med tanke på hur många som är alkoholpåverkade när de begår brott? Även ditt rökande utsätter andra för fara, passiv rökning. 

• Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:49:07 följande:

Men ändå sitter du och pratar om hur dåligt cannabis är

Retard. Jag säger att cigg är dåligt också. Men det gör mig inte till en livsfara ute på vägarna ibland andra, och det gör inte så jag kommer kniva några släktingar. Så som din drog gör.
  • Anonym (.)
    Xenia skrev 2023-05-15 13:45:51 följande:
    Vad är detta för jävla logik? Måste man välja mellan att ta cannabis eller att bli ett fyllo? Måste man välja mellan en som tar cannabis eller en alkoholist?

Man kan faktiskt välja bort bägge.

Du verkar vara en riktig cannabisälskare. Så mycket att du inte klarar av att tänka logiskt.

Om du anser att cannabis ska bli lagligt får du jobba för det politiskt. Men varför attackera alla som inte vill leva med någon som röker på, var och en får bestämma själv. TS frågar vad vi tycker och vi svarar.

För att folk här sitter INTE och hackar på människor som dricker alkohol då och då. De blir inte kallad för alkis bara för det. Men om man har rökt på någon gång, då är man en pundare.

Jag har aldrig sagt att man inte får tycka vad man vill, det jag säger är att de flesta har inga problem med en partner som dricker alkohol ibland, men tydligen är det stora problem om människan röker på ibland. Hur kommer det sig?

• Anonym (.)
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 13:52:55 följande:
    Retard. Jag säger att cigg är dåligt också. Men det gör mig inte till en livsfara ute på vägarna ibland andra, och det gör inte så jag kommer kniva några släktingar. Så som din drog gör.

Du plockar ut några ord av det hela stycke jag skrev, om det är någon som är ett retard så är det ju du. 

Att man röker på någon gång i sitt liv gör en inte till en livsfara ute på vägarna. Inte heller går man och sticker en kniv i folk för det, ditt stolpskott. Du är ju fan dummare än jag trodde.

Du däremot, du gör så att andra människor drabbas av passiv rökning.

• Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:53:03 följande:

För att folk här sitter INTE och hackar på människor som dricker alkohol då och då. De blir inte kallad för alkis bara för det. Men om man har rökt på någon gång, då är man en pundare.

Exakt. Och håll dig där du jävla pundar pack..
  • Anonym (Tjugonde april)

Jag röker inte längre då jag mår skräp av det, men då var och varannan människa röker idag så blir det ju lite väl svårt att sålla pga av det. Så länge jag slipper känna lukten så ser jag inte problemet.

• Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:54:49 följande:

Du plockar ut några ord av det hela stycke jag skrev, om det är någon som är ett retard så är det ju du. 

Det är för att under några ord beter du dig lite seriöst, i resten utav inlägget så beter du dig som ett fån. 
  • Anonym (.)
    Anonym (C) skrev 2023-05-15 13:55:14 följande:
    Exakt. Och håll dig där du jävla pundar pack..
    Ja, din jävla ciggpundare som utsätter andra för fara. Du borde fan spärras in du. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:56:46 följande:
    Ja, din jävla ciggpundare som utsätter andra för fara. Du borde fan spärras in du. 
    Kommer inte hända. Men du kommer nog. 
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?