Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Men ändå sitter du och pratar om hur dåligt cannabis är, trots att det inte alls är dödligt på något sätt alls. Nä, man blir inte farlig ute på vägarna för att man röker cannabis en gång varannan månad, ditt stolpskott. Är du som hittar på att man måste röka på varenda dag, bara för att alla dina kompisar gjorde det. Jag tycker inte att man ska röka på om man är ung och inte har en färdigutvecklad gärna men är man över 25 så ja, då ska man få göra det om man vill. Cannabis skapar inte schizofreni, man får det bara tidigare i livet vid en yngre ålder än vad man annars skulle ha fått, men man hade fått det hur som helst. De flesta får inte allvarliga psykoser längre. Väntar fortfarande på min psykos, har inte hänt än.
Om det är något som förstör för samhället och utgör en fara för allmänheten så är det alkohol. Kanske vi borde göra det olagligt, med tanke på hur många som är alkoholpåverkade när de begår brott? Även ditt rökande utsätter andra för fara, passiv rökning.
Men ändå sitter du och pratar om hur dåligt cannabis är
För att folk här sitter INTE och hackar på människor som dricker alkohol då och då. De blir inte kallad för alkis bara för det. Men om man har rökt på någon gång, då är man en pundare.
Jag har aldrig sagt att man inte får tycka vad man vill, det jag säger är att de flesta har inga problem med en partner som dricker alkohol ibland, men tydligen är det stora problem om människan röker på ibland. Hur kommer det sig?
Du plockar ut några ord av det hela stycke jag skrev, om det är någon som är ett retard så är det ju du.
Att man röker på någon gång i sitt liv gör en inte till en livsfara ute på vägarna. Inte heller går man och sticker en kniv i folk för det, ditt stolpskott. Du är ju fan dummare än jag trodde.
Du däremot, du gör så att andra människor drabbas av passiv rökning.
För att folk här sitter INTE och hackar på människor som dricker alkohol då och då. De blir inte kallad för alkis bara för det. Men om man har rökt på någon gång, då är man en pundare.
Jag röker inte längre då jag mår skräp av det, men då var och varannan människa röker idag så blir det ju lite väl svårt att sålla pga av det. Så länge jag slipper känna lukten så ser jag inte problemet.
Du plockar ut några ord av det hela stycke jag skrev, om det är någon som är ett retard så är det ju du.