Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Nej, det är inte farligt för allmänheten att man kör bil om man rökt på någon gång i sitt liv. Man får inte köra bil alkoholpåverkad men annars får man göra det, man kör inte bil medan man är hög, annars kan man göra det. Cannabis är fortfarande inte farligt, det är helt omöjligt att dö av cannabis i sig, vilket jag har sagt hela tiden. Samtidigt är det helt lagligt att dricka alkohol (som för med sig många problem för människor i omgivningen) och röka cigg, som är livsfarligt. Du är ju helt trög om du inte fattar detta. Sedan kan du ju lära dig att svara på dina frågor. Finns ingen anledning för mig att sitta och svara på dig när du inte kan svara på någon fråga man har, vilket visar på att du är ofattbart trög.
Men hallå, varför detta tugg om alkohol? Går det inte att argumentera för cannabis med andra argument?
Två fel gör inte ett rätt.
Tycker du att alkohol ska vara legaliserat? Om ja, då är du dubbelmoralens morsa.
Nej, det är inte farligt för allmänheten att man kör bil om man rökt på någon gång i sitt liv.
Aha, precis som med alkohol då? Alkohol är ju lagligt, då menar du alltså att de flesta dricker hela tiden? Ingen klarar att bara dricka en gång lite då och då? Då borde ju verkligen inte alkohol vara legaliserat.
Du är så korkad så man blir ju helt förvånad.
Aha, precis som med alkohol då? Alkohol är ju lagligt, då menar du alltså att de flesta dricker hela tiden? Ingen klarar att bara dricka en gång lite då och då? Då borde ju verkligen inte alkohol vara legaliserat.
Du är så korkad så man blir ju helt förvånad.