Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Så det är alltså ok att göda de kriminella gängen? Gnäll då inte när det är ditt hus som sprängs eller ditt barn som blir skjutet.
Man får tycka vad man vill om allt, men man får faktiskt leva och rätta sig efter den verklighet och lagstiftning vi har idag. Eller är det ok att mörda också eftersom man tycker politikerna är dumma som förbjuder det?
Haha, du verkar tro att man blir en hjärnskadad grönsak av att röka på. Det stämmer verkligen inte. Det han tar upp är saker som kan påverka till viss del, det gör inte att man blir helt efterbliven och inte fattar någonting.
Förklara nu på vilket sätt alkohol är bättre.
Det beror på. Gräs är inte beroendeframkallande i sig, men vanan är. Dejtade en kille ett tag som rökte på, och det var inget problem i sig, man blir inte så annorlunda av det. Som att någon tagit 2 öl, inget problem liksom. Men däremot valde han gärna att sitta och röka gräs istället för att ringa när han sagt, dyka upp på bestämd tid och liknande. Samt att han hade en hel del polare som tog andra typer av droger och var väldigt skumma människor som jag helst inte ville umgås med. Men att ta en spliff istället för några öl en lördag ser jag inga som helst fel med. Men så är jag väldigt liberal och öppensinnad...
Så det är alltså ok att göda de kriminella gängen? Gnäll då inte när det är ditt hus som sprängs eller ditt barn som blir skjutet.
Man får tycka vad man vill om allt, men man får faktiskt leva och rätta sig efter den verklighet och lagstiftning vi har idag. Eller är det ok att mörda också eftersom man tycker politikerna är dumma som förbjuder det?
Haha, du verkar tro att man blir en hjärnskadad grönsak av att röka på. Det stämmer verkligen inte. Det han tar upp är saker som kan påverka till viss del, det gör inte att man blir helt efterbliven och inte fattar någonting.
Förklara nu på vilket sätt alkohol är bättre.