Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Nej, det skulle jag inte. Det är så lpngt ifrån mina egna värderingar. Jag dricker ett glas vin till middagen då och då och då är det inget billigt zinfandel vin direkt. Så varför skulle jag vilja vara tillsammans med någon som anser att droger är okej?
Nej, det stämmer verkligen inte. Man kan bli lite slö, få lite problem med en viss typ av minnet osv, ja, men det är inget som påverkar ens liv i så hög grad att man blir helt efterbliven som du verkar tro. Bara för att det påverkar till viss del så betyder det inte att man blir helt efterbliven och inte kan fungera normalt i det verkliga livet. Har rökt på mycket i mina dagar, jag har alltid varit helt fungerande och haft bra jobb.
Svara på min fråga istället. Förklara varför alkohol är bättre. Där har du en drog som är riktigt farlig, det är inte cannabis. Därför ska cannabis vara lagligt. Ingenting du säger eller länkar till visar på att man kan dö av cannabis, för det kan man inte.