Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Du har alltså själv märkt att folk blir trögare av det. Men sen säger du att det inte är pga dom anledningarna som det händer..
Du har alltså själv märkt att folk blir trögare av det. Men sen säger du att det inte är pga dom anledningarna som det händer..
Var säger jag att det är för att jag själv har blivit det? Jag sa att det stämmer till viss del, men du överdriver och försöker få det till att man blir helt efterbliven.
Klart man kan köra bil, inte medan man är hög dock. Men det får man ju inte om man har druckit heller.
Den som är trög här verkar ju vara du, eftersom du inte kan svara på en enda fråga man ställer, eftersom du inte har några argument och inser själv att du är dubbelmoral.
Då ska man ha rökt stora mängder under en lång tid, innan det blir så illa som du pratar om. Det är inget skäl till att det inte ska vara legaliserat. Det blir inte så där om man röker typ en gång i månaden.
Tycker du att alkohol ska vara legaliserat? Om ja, då är du dubbelmoralens morsa.
Men hallå, varför detta tugg om alkohol? Går det inte att argumentera för cannabis med andra argument?
Två fel gör inte ett rätt.
Var säger jag att det är för att jag själv har blivit det? Jag sa att det stämmer till viss del, men du överdriver och försöker få det till att man blir helt efterbliven.