Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?
Skriver i denna kategori eftersom jag vill vara anonym.
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Som rubriken lyder, skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker gräs/hasch?
Vad tror du är grunden till gängkriminaliteten? Jo, bland annat cannabis. För att det inte är legaliserat här i Sverige.
För att få bukt med gängkriminaliteten vore det bäst att legalisera cannabis och på så sätt slå mot gängens plånböcker.
Aldrig i helvete av flera skäl. Det är en brottslig handling oavsett så det är inget att fundera på.
Här, eftersom cannabis rökare är rätt slöa så kan jag ordna det åt er..
Här är den korta versionen av det som sägs i videon..
Hos alla: Ökade risker för att utveckla ångest problematik eller depression.
Alla som röker, kommer dessutom att bygga upp tolerans, så de kommer krävas mera bloss för att kunna känna något.
I barn: Dubbel risk för att utveckla schizofreni och/eller psykos..
I äldre: Varje gång du röker så minskar du grå cellmassa i prefrontala cortex.. Dessa styr bland annat planering, impulskontroll, att kunna sätta in 4 kantiga klossar i rätt hål... Rörelser och reflexer, styrning av beteenden.
Allt detta börjar förklaras runt cirka 2:18:00..
Och därför kommer aldrig Sverige börja legalisera något sånt. Spelar ingen roll hur många 18 åringar som tror att dom är woke och tycker det är skoj.
Och? Man bestämmer väl ändå själv vem man vill vara tillsammans med, även om andra tycker det är dubbelmoral.
Det är ju inte då att de som vill röka på är fördomsfria och saknar dubbelmoral. Det är inte heller så att de som röker på är smartare än andra.
Rök du på, men acceptera att andra inte vill.
Nej, det skulle jag inte. Det är så lpngt ifrån mina egna värderingar. Jag dricker ett glas vin till middagen då och då och då är det inget billigt zinfandel vin direkt. Så varför skulle jag vilja vara tillsammans med någon som anser att droger är okej?