Fröken Allvar skrev 2023-04-13 15:36:40 följande:
Nej, det är inte "jätteenkelt", då hade jag väl bara gjort det? Det vore helt orimligt att skriva till konton jag haft kontakt med i några meddelanden och fråga om de delat mina mail. "Jätteenkelt" hade varit att Elva eller någon av de som säger sig vara med i gruppen och därför har läst mina mail postade de här mailen till mitt konto.
Fröken Allvar skrev 2023-04-13 15:36:40 följande:
Nej, det är inte "jätteenkelt", då hade jag väl bara gjort det? Det vore helt orimligt att skriva till konton jag haft kontakt med i några meddelanden och fråga om de delat mina mail. "Jätteenkelt" hade varit att Elva eller någon av de som säger sig vara med i gruppen och därför har läst mina mail postade de här mailen till mitt konto.
Klart det är jätteenkelt. Själv hade jag bara kört uteslutningsmetoden. Förmodligen är de delade mailen de som har nåt värde/smaskigt för andra att läsa Dvs inte vardagsmailen. Jag hade nog valt att fråga de som jag öppnat mig för det vill säga de som har något nyhetsvärde för andra att prata om. Med tanke på vilka konflikter du verkar ha med diverse medlemmar härinne så gissar jag på att mailen kanske är likadan. Annars förstår jag inte syftet att visa just dina Mail i en grupp. Det verka ju inte som om Anonym(Elva) kommer att ge dig uppgifterna heller varför hon nu skulle det? Med vänlig hälsning, / P och A