Anonym (Nä) skrev 2023-04-13 09:56:01 följande:
Men du sa väl att det som händer är självförvållat för att hon inte direkt varit trevlig. Förövare skyller på offret.
Jag håller med dig, men om du läser hur Elva och några andra agerar så ser du att de kommer att vända på allt. Normala människor går inte in i sådant här. Jag har fallit offer oftare än andra av en anledning. Vad den är kan man ha olika åsikter om, och man kan ha olika åsikter om vem som förtjänar att behandlas illa.
Jag har fortfarande inte fått svar från Forumvärd. Jag tycker att det är ganska anmärkningsvärt att man låter människor skriva att de läst någon annans mail från forumet såhär öppet. Det kan väl inte vara bra för forumet att inte ta tag i att sådant händer?
Eftersom ingen berättar vilka mail det är och vad mailen kommer ifrån är det oerhört svårt att bemöta påståendet "märklig konversation". Det enda sättet att göra det vore att själv göra mig skyldig till att skärmdumpa och publicera mina mail här på forumet och jag hoppas att ett så förfarande skulle leda till att tråden togs ner väldigt snabbt, då det gränsar till både dataintrång och förtal beroende på hur man gör det.