• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Jinxedqueen

Är enligt blodprover gravid. Beräknad i början av mars om man nu räknar rätt. :D Trodde inte ens jag haft äl då det digitala ältestet konstant fick en blinkande gubbe.

Men så fel jag hade, den hade inte bara hittat en simmare, den hade flyttat in och gjort sig hemmastadd också :) <3

Hoppas vi blir fler i denna grupp

• Anonym (Tredje)

Plussat idag! Det vill säga så jag tror på det!

BF 4/3-19

Haft molvärk i över en vecka, livrädd. I vanliga fall hade jag haft flytningar innan mens men ingenting. Så jag vågar hoppas att det går vägen <3 så rädd glad och lycklig <3

• Sisterofthesun

Grattis till era pluss! <3 Jag plussade ju först för några dagar sen med billiga tester och det va väldigt svaga streck. I förrgår blev det lite tydligare streck men ville ändå försäkra mig och köpte ett clear blue och fick ett klart och tydligt +

Verkligen skillnad på de billiga testerna och clearblue!

• Sisterofthesun
    Jinxedqueen skrev 2018-06-24 06:28:28 följande:

Är enligt blodprover gravid. Beräknad i början av mars om man nu räknar rätt. :D Trodde inte ens jag haft äl då det digitala ältestet konstant fick en blinkande gubbe.

Men så fel jag hade, den hade inte bara hittat en simmare, den hade flyttat in och gjort sig hemmastadd också :) <3

Hoppas vi blir fler i denna grupp

Jag är enligt Preglife beräknad till 2 mars :)

Trevligt när simmarna känner sig hemma och flyttar in :D
  • Jinxedqueen

Absolut är i total chock här.

Kommer testa med urinsticka i veckan för att få koll på hcg-stegringen så att den växer som den ska.

Går allt som det ska kikar den ut kring den 6e mars.

• Systeryster33

Hej!

Nu hittade jag med hit :) 31 år andra barnet!

BF runt 5/3 om allt går som det ska!

Haft två missfall innan de två förra månaderna så hoppas såååå att den lill* vill stanna den här gången <3

Hur känner ni andra er? Jag är mest trött och illamående som kommer och går! Haft ont i brösten tidigare graviditeter, men inte denna gången!

• Sisterofthesun
    Systeryster33 skrev 2018-06-24 13:03:06 följande:

Hej!

Nu hittade jag med hit :) 31 år andra barnet!

BF runt 5/3 om allt går som det ska!

Haft två missfall innan de två förra månaderna så hoppas såååå att den lill* vill stanna den här gången <3

Hur känner ni andra er? Jag är mest trött och illamående som kommer och går! Haft ont i brösten tidigare graviditeter, men inte denna gången!

Beklagar dina tidigare missfall <3

Jag hoppas för allt att pyret vill stanna denna gång.

Jag har pyttelite molvärk, ömma bröstvårtor och är trött som bara den! Inget illamående än, tack och lov! Känner redan nu att en graviditet och en liten bebis att ta hand om samtidigt kommer bli tufft.
  • lieselis

Hej!

Jag är en nybliven trettioåring som är gravid med första barnet. Om allt går som det ska är beräknat förlossningsdatum 6 mars 2019. Blev gravid på första försöket.

Så himla läskigt tidigt ännu att jag knappt vågar lita på det bara. Vill mest att tiden ska snabbspolad några månader. Men är hemskt glad och förväntansfull! :) Har väldigt ömma bröst och känner mig någon grad varmare än tidigare men annars känner jag mig som vanligt än så länge.

• Kakan0

Hej!

Plussade super duper tidigt idag, äl+9. Först svagt svagt på sticka sen 1-2 veckor på digitalt.

Har bf 7/3, så himla lycklig då vi hade ett missfall i februari. Hoppas det håller sig denna gången och detta blir isåfall vårt första barn. Vi är 24 och 25 år gamla.

Grattis till era pluss <3

• Maka94

BF 28/2 enligt uträkningar, men tror att jag hade senare ÄL så gissar på att BF är 2-3/3. Har en dotter som fyller två år nu i början av juli. Ska bli så spännande :)

Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019