Dennan88 skrev 2018-06-27 19:42:24 följande:
HJÄLP!!!! Är så orolig nu!!! Igår morse plussade jag svagt med clearblue early test med morgonkisset och blev super glad! Min mens skulle kommit i söndags men fortfarande inte dykt upp. Jag blev helt exalterad och svävade på rosa moln tills jag fick för mig att göra ytterligare ett gravtest det testet med veckoindikator så sagt och gjort köpte det testet idag och gick in på toa nu ieftermiddags fast jag inte var särskilt kissinödig så det kom inte många droppar och väntade med spänning tills timglaset på testet skulle sluta blinka och efter två lååååånga minuter får jag svaret: INTE GRAVID!!!! Nu flyger tusen tankar igenom mitt huvud!!! Är jag gravid eller inte? Det märkliga är att jag känner mig gravid och har olika symptom därav att jag tog första testet ifrån början för att få det bekräftat men nu vet i tusan vad jag ska tro??? Hur länge ble jag vänta innan jag tar ett 3:e test för att försäkra mig om vad som egentligen stämmer?? Här kommer bilder på mina test!
Vad jobbigt! Förstår verkligen din oro! Det är ju så tidigt att kvällsurinen kanske visar fel! Det kan ju även va så att ägget börjat fästa och utsöndra hcg och sen inte riktigt fäst som det ska och att mensen kommer! Hade jag varit du hade jag väntat 3 dagar med ett nytt digitalt och då tagit på morgonen! Hcg fördubblas på 2-3 dygn i början!
Kan du inte hålla dig så kanske ta fler stickor/vanliga någon morgon nu innan och se om det blir starkare eller försvinner bort!
Håller verkligen tummarna för dig <3