Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
BF 28/2 enligt uträkningar, men tror att jag hade senare ÄL så gissar på att BF är 2-3/3. Har en dotter som fyller två år nu i början av juli. Ska bli så spännande :)
BF 28/2 enligt uträkningar, men tror att jag hade senare ÄL så gissar på att BF är 2-3/3. Har en dotter som fyller två år nu i början av juli. Ska bli så spännande :)
Har ni ringt barnmorskan? Jag vill inte ringa för tidigt men det är ju ändå semestertider och jag vill gärna få en tid om några veckor. Hur tänker ni?
Jag är också väldigt svälld. Har semester i 5veckor nu och gissar att jag måste berätta på jobbet när jag börjar om. Finns inte en chans att jag kommer i arbetskläderna då :P
Gråter över allting just nu. Och idag har jag haft en fruktansvärd dag med en helt hyper dotter och sambon har bara varit hemma 30min på EM. Nu slocknade hon äntligen och tårarna bara sprutar. Känner mig helt förstörd.
Förstår hur du känner! Känner precis lika dant! Har en dotter på 2 år (född 4/7-16) och ja alla dessa hormoner och lilla yrvädret som för tillfället har en väldigt stark vilja... hoppas innerligt att hormonerna lägger sig lite så jag orkar vara aningen gladare mamma åt lilla A!! inte lätt o va kvinna ibland!