• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Jinxedqueen

Får hoppa ur här :(

Hemskaste mensvärken och tokblöder. Det är nog inget som lever i mig längre :'(

• Sisterofthesun
    Jinxedqueen skrev 2018-06-28 07:35:39 följande:

Hemskt ledsen för din skull! <3

Beklagar verkligen.
  • Systeryster33

Stor kram <3 ta hand om dig!!
  • Kakan0

Usch vad ledsen jag är för din skull.. Ver precis hur de känns <3
  • Miktor

En orolig fundering. Är på bim+3 idag och plussade på bim-1, har haft temp på runt 36.7 hela tiden och imorse låg den på 36.44 och det kom en liten blödning. Är det kört då tror ni? :/

• Sisterofthesun
    Miktor skrev 2018-06-28 09:03:13 följande:

En orolig fundering. Är på bim+3 idag och plussade på bim-1, har haft temp på runt 36.7 hela tiden och imorse låg den på 36.44 och det kom en liten blödning. Är det kört då tror ni? :/

Förstår din oro :/ behöver inte betyda missfall men det är svårt att veta. Många har ju små blödningar särskilt i början av graviditeten.
  • Miktor
    Sisterofthesun skrev 2018-06-28 09:18:31 följande:

Förstår din oro :/ behöver inte betyda missfall men det är svårt att veta. Många har ju små blödningar särskilt i början av graviditeten.

Ja du har helt rätt, får vänta och se vad som händer. Avvaktar några dagar och får ta ett till test då om det inte blöder mer.
  • Sisterofthesun
    Miktor skrev 2018-06-28 10:42:33 följande:

Ja du har helt rätt, får vänta och se vad som händer. Avvaktar några dagar och får ta ett till test då om det inte blöder mer.

Verkligen jobbigt att inte veta. Kan håller självklart tummarna för att allt är som det ska <3
  • Sisterofthesun
    Sisterofthesun skrev 2018-06-28 10:52:40 följande:

Verkligen jobbigt att inte veta. Kan håller självklart tummarna för att allt är som det ska <3

Jag* inte kan.
  • Miktor
    Sisterofthesun skrev 2018-06-28 10:52:40 följande:

Tack! <3
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019