• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Meej
    Sisterofthesun skrev 2018-06-25 22:43:26 följande:

Låter underbart! Blir så glad när jag tänker på det :)

Antar att det varit tufft många gånger också kanske? Men vad gör det i sluten av dagen ;) dessa små förgyller ju så mycket <3

De bråkar så klart massor, men ju äldre de blivit ju mindre bråk och ju mer samspel har det blivit. De är aldrig ensamma, underhåller varandra jättebra så vi har ju vant oss vid väldigt mycket egentid igen eftersom de kan vara nöjda i flera timmar i sträck på sitt rum, har lärt sig att prata om saker och att kompromissa vilket många av deras kompisar inte alls kan, och står alltid upp för varandra mot andra. Fördelarna överväger helt klart att det var tufft att ha två blöjbarn i början.
  • Dennan88

Tusen tack!! Jag ringde faktiskt BM idag så ska på inskrivningssamtal 20 juli :) hon sa att det är himla bra och vara ute i riktigt god tid i och med semestertider :))

• lieselis

Jag måste tyvärr hoppa ur den är gruppen nu. Mina test var positiva i torsdags, fredags och lördags men i går och i dag är de negativa. I dag har jag dessutom börjat blöda massor. :(

Stort lycka till önskar jag er alla!!!

• Sisterofthesun
    lieselis skrev 2018-06-26 17:29:47 följande:

Jag måste tyvärr hoppa ur den är gruppen nu. Mina test var positiva i torsdags, fredags och lördags men i går och i dag är de negativa. I dag har jag dessutom börjat blöda massor. :(

Beklagar! Hemskt ledsen för din skull, känns verkligen i hjärtat när jag läser det du skriver. All lycka till dig och hoppas att det snart blir ett fint plus igen för dig <3
  • Kakan0
    lieselis skrev 2018-06-26 17:29:47 följande:

Beklagar! Vet exakt hur det känns. <3
  • Systeryster33
    Sisterofthesun skrev 2018-06-26 17:38:02 följande:

Beklagar! Hemskt ledsen för din skull, känns verkligen i hjärtat när jag läser det du skriver. All lycka till dig och hoppas att det snart blir ett fint plus igen för dig <3

Skickar massor med kramar <3
  • Sisterofthesun

Min mage har redan börjat svälla upp ordentligt (av tarmarna såklart) tanken på att försöka gömma den fram till vecka 12 är lite stressande.

• Sisterofthesun
    Dennan88 skrev 2018-06-26 20:27:42 följande:

Oj oj wow vilken fin mage :) vilken vecka är du i?

Tack! 4+2 hehe :)
  • Dennan88

Så lite så jag är i v. 4+6 :) har du några gravsymptom? Jag har bara ömma bröst o gasig mage :)

Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019