jenniferrunder skrev 2018-06-27 01:29:10 följande:
Jag plussade igår! 24 år och första barnet. Herregud kan fortfarande inte smälta att det är sant. Känns som att testen visar fel haha. Enligt Preglife är jag i vecka 4 och beräknad bf 9/3.
Det som jag känner mig mest orolig över över just nu är att mensen ska komma iallafall (då den egentligen är beräknad på lördag...)
Symtom just nu är ömma och svullna bröst, ont i livmodern, rinniga flytningar och extrem trötthet.
Hur mår ni?
Vad roligt, grattis!
Jag är beräknad 5 mars. Känner mig lite orolig men inte så mycket egentligen. Det känns mer bara overkligt. Har mycket på jobbet också så hinner inte riktigt fundera. Vilket kanske är lika bra så här tidigt :)
Jag är tröttare än tröttast. Har somnat 19 två dagar i rad nu... ont i magen emellanåt och typ gasig i magen. Väldigt irriterande. Jag mår illa på eftermiddagen också. Men inte så farligt än. Jag har varit gravid en gång tidigare, gjorde abort, och då började ett brutalt illamående i vecka åtta. Alltså, jag var sängliggande. Hoppas verkligen att jag slipper det den här gången!