• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Lilly2015
    Miktor skrev 2018-06-28 09:03:13 följande:

En orolig fundering. Är på bim+3 idag och plussade på bim-1, har haft temp på runt 36.7 hela tiden och imorse låg den på 36.44 och det kom en liten blödning. Är det kört då tror ni? :/

Min temp gick också ner till 36.44 på BIM+4 men jag fick ingen blödning iofs. Och jag ligger runt 36.6 nu igen. Håller tummarna att det bara var en liten dipp!
  • Sisterofthesun

Jag har inte haft molvärk på flera dagar nu. Känns jobbigt fast att jag vet att det inte behöver vara hela tiden. Hur har ni det?

• josefyyyn

Det var som jag trodde och hoppades, känner mig helt överlycklig. Men också orolig, nu har man något att förlora.. haft tre missfall tidigare men hoppas verkligen att denna graviditeten går vägen. Ska överraska min man med testet ikväll. Han kommer bli så glad. Håller tummarna för oss alla! Angående molvärk så känner jag mer vissa dagar och andra mindre, har för mig när jag väntade dottern att det gick i perioder :)

• Lilly2015
    Sisterofthesun skrev 2018-06-28 15:52:13 följande:

Jag har inte haft molvärk på flera dagar nu. Känns jobbigt fast att jag vet att det inte behöver vara hela tiden. Hur har ni det?

Tycker att det går upp och ner. Men har inte alls haft mycket hittills!
  • Lilly2015
    josefyyyn skrev 2018-06-28 16:19:58 följande:

Det var som jag trodde och hoppades, känner mig helt överlycklig. Men också orolig, nu har man något att förlora.. haft tre missfall tidigare men hoppas verkligen att denna graviditeten går vägen. Ska överraska min man med testet ikväll. Han kommer bli så glad. Håller tummarna för oss alla! Angående molvärk så känner jag mer vissa dagar och andra mindre, har för mig när jag väntade dottern att det gick i perioder :)

Grattis :)
  • Dennan88

Nu ikväll har jag haft riktigt menssmärtor med stickningar i underlivet samt både bruna och färska blödningar med klumpar i så antar att jag fått MF ;-(

• Kakan0
    Dennan88 skrev 2018-06-28 21:10:35 följande:

Nu ikväll har jag haft riktigt menssmärtor med stickningar i underlivet samt både bruna och färska blödningar med klumpar i så antar att jag fått MF ;-(

Beklagar <3
  • Sisterofthesun
    Dennan88 skrev 2018-06-28 21:10:35 följande:

Nej, så hemskt! Beklagar verkligen <3
  • Dennan88
    Sisterofthesun skrev 2018-06-28 22:08:17 följande:

Nej, så hemskt! Beklagar verkligen <3

Tack snälla <3
  • jenniferrunder

Är så brutalt orolig här nu... är i vecka 4 och plussade för några dagar sedan och haft ?mensvärk? sen dess. Men nu den senaste timman känns det som att mensvärken blev lite starkare... Hela tiden tänkt att det är livmodern som växer. Jag och sambon hade sex förut och nu när jag gick på toaletten så kom det en ljusrosa flytning följt av små bruna klumpar/prickar... vadå kan dessa betyda? Någon annan som upplever lika dant?

Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019