Anonym (Funderar) skrev 2018-02-06 14:36:11 följande:
Efter att ha sett några videos på youtube i stil med "What women really want", "How to make a woman attracted to you" osv, så är nästan alla dejtinggurus i dessa videos överens om att män som är snälla och försiktiga och inte så dominanta eller ledande i sitt sätt att vara inte är något kvinnor faller för.
Jag undrar stämmer detta? Jag är själv den där snälla och försiktiga mannen som aldrig blir arg och är inte så bestämmande.
Det stämmer på mig. Aldrig arga aldrig bestämmande män blir som en son istället för en partner.
"Jag är försiktig " försiktig med vad? Du är med en person som älskar dig som du ska visa ditt hela spektrum av känslor för utan att bli dömd, den personen du kan vara galen och tappa kontrollen framför,och vara lika älskad imorgon, försiktig det ska du vara mot din chef , mot polisen, de som styr över dig,men mot din partner ska du inte vara försiktig du ska visa att du är självständig och modig och att visa känslor och våga bli arg/ ha gränser vara äkta, inget rollspel, att visa detta är att vara en uppriktig person medan att stryka under allt kvinnan vill är att vara ihop med en falsk person som inte litar på sig själv och om du visar att du inte litar på dig själv hur ska då din partner kunna lita på dig?