SkogsstjärnN skrev 2017-05-10 14:39:22 följande:
Har du fått veta att du har ökad proppbenägenhet eller så? Vet att du äter trombyl men jag får ju det även om man inte hittat något fel:P.
Ja min mamma fick en infarkt på moderkakan när jag låg i magen och min dotter hade för liten moderkaka när hon föddes så efter MA nu bestämdes det efter utredningen att jag bör äta det då det kan vara orsak till att det gick dåligt,..
Sjolund90 skrev 2017-05-10 14:40:27 följande:
gjorde ett vul idag och fick en bekräftelse att de va nån där inne och hjärtat slog , blev flyttad 2v så är i v8 nu istället v10 :) Dock måste man vänta till v 18 när Rul är för att titta närmare på hjärtats utveckling, när våran förra graviditet med dottern slutade med att vi fick lov att avbryta pågrund av ett allvarligt hjärtfel som dom inte kunde se förns vid v18-19 och hon föddes v20+1 :"(
vill bara att tiden ska gå fortare nu, så man kan glädja sig på riktigt!
Skönt med VUl och att allt såg bra ut. Hur kändes det att de flyttade dig så mycket? Kan det vara så att du hade ÄL så mycket senare än vad du trott? Är ju ändå ganska mycket att flyttas två veckor. Skönt de kommer ha extra koll på hjärtat