_Lini skrev 2017-07-07 18:07:05 följande:
Håller tummarna åt dig Sjolund90 <3
Tack! desamma hoppas dom sett fel. men som någon annan så är att finns duktiga läkare idag. men ändå man vill och hoppas ju så innan rul att dom små ska vara friska och när man då får ett bakslag så här bli man ju så ledsen :(
laetitia81 skrev 2017-07-07 12:17:03 följande:
Va jobbigt för er, men det går säkert bra ändå. <3
Har inte haft några avvikelser som synts på UL med mina barn. Men med första sonen så såg dom på moderkakan vid förlossningen att navelsträngen inte satt fast i moderkakan utan i hinnorna ca 1 dm ifrån.. minns tydligt hur det såg ut. Och detta är rätt ovanligt precis som två navelkärl verlar vara, och det kan gå illa men behöver inte göra det heller. Men som jag fattat det får barnet lite mindre näring under hela graviditeten när det är såna här avvikelser på navelsträngen. Och min son vägde mycket mindre än mina andra barn när han föddes trots att han var fullgången och de andra fötts lite före bf. Han är 17 år idag och mår bra så det kan gå bra ändå. ????
Ja frågade bm om de förra gången om de betyde nått speciellt att de bara va 2 kärl , asså om de kunde göra så bebisen fick i sig mindre näring men hon så att de egentligen spelade inte så stor roll. är ju så olika på hur dom växer ändå tydligen. men så skönt att höra att de hade gått bra med eran son ändå :)
Nykär15 skrev 2017-07-07 08:36:07 följande:
Nej men usch vad jobbigt och stressande :/
Håller tummarna att allt ändå visar sig vara bra. Kram
Tack! ja men de känns så länge innan man få veta nått .. vill helst veta nu :/