Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Vilken gravidförsäkring har ni tecknat? Och när gjorde ni det?
i v20 nu med tredje ha ja inte tecknat nått än eftersom dom flesta börja inte gälla förns vid v 22. ha ja för mig på dom ställen ja läst på.
Vilken gravidförsäkring har ni tecknat? Och när gjorde ni det?
Imorgon kl 8 har vi rul. Så nervös.. trött men kan inte sova. En sak jag undrar är om man kan kissa innan? Jag kommer inte ihåg trots att jag har 2 barn sen innan , haha. Jag har heller ingen lapp... vet inte vart den tog vägen.
Hur har det gått för er? Har ni fått svar på fvp och göra nytt ul? Har tänkt på er
Äntligen har vi fått svaret på fostervattensprovet och de va helt okej inga kromosomförändringar . Sån grym lättnad, tårarna bara sprutade av lycka efter samtalet.
nu ser vi framemot rul 27/7 . Då få vi höra hur dom vill göra längre fram angående att de bara fanns 2 kärl i navelsträngen. kanske blir de ett tul också.
Nu är vi på väg för att göra vårt rul. Är i vecka 19+4. Längtar jätte mycket!
Någon fler som inte har gjort det???
Då va Rul gjort och allt såg fint ut med bruden, dock va hon inte så samarbetsvillig så blev inte dom bästa bilderna men som tur hade vi bilder sen tidigare ul :) bf 22 dec. Så risken finns att de blir ett julaftonsfirande på bb ;D Ska få en ny tid för Tul nån gång i ca v 30-32 så blir att prata med Bm nästa besök. eftersom hon bara har 2 kärl i navelsträngen.
Ser ut som hon skrattar när hon gäspa/gapa till haha <3
Jättehäftig bild ju! Grattis till en fin frisk liten tjej!
Nu va de några veckor sen man skrev här.. hänt så sjukt mkt på slutet att man knappt hunnit tänka att snart är december här . renoverat för att sälja ett hus , köpt ett nytt hus (stort renoveringsprojekt) på över 300kvm ,bor i husvagn under tiden och inskolning av sonen på ny fsk i veckan. sjukskriven pågrund av ryggen... hahah allt på samma gång :D
va förra veckan på tul och allt så fint ut, bruden växer som hon ska och ligger med huvudet neråt och väger strax över 2000g nånting så hon har inte påverkats nått av att hon bara har 2st kärl i navelsträngen, så jätte skönt att veta.. är idag v33+2 :)
Ni som fött flera barn, kom era barn innan eller efter bf? Känns ju lite tråkigt om man är taggad på bf-datumet och får vänta ytterligare 2 veckor! Hoppas ni alla mår bra därute!<3
Lika bra vara förberedd :)
Mössa och pyjamas till bebisen är bra med, och ev overall till hemresa. Babyskyddet hade jag haft med oxå och laddare till telefonen.
Vi får blöjor/bindor på sjukhuset.