Inlägg från: princess77 |Visa alla inlägg
  • princess77

Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL

Smyger också in här! BF 15 december efter tidigt ultraljud

idag där vi fick se en liten bebis med pickande hjärta. 8+4 idag.

39 år och har en som född 2011 sen innan.

• princess77

Jag har tid för Kub den 30 maj. Går in i vecka 10 imorgon. Väntar andra barnet och är 39.

Denna graviditeten tog 6 år så vi är sjukt glada men nervösa.

• princess77

Jag mår betydligt sämre denna gången om jag jämnför med när jag väntade sonen för 7 år sedan. Mer trött,jättehungrig och illamående. Skall bli intressant och se på stora UL om det då kanske är en lillasyster denna gången ;)

• princess77

Maramba! Beklagar så mycket! Har själv varit där innan sonen föddes. Vi hade försökt i nästan två år när första graviditeten slutade likadant som det ni nu går igenom.

Kram!

• princess77

Jsv17 Fy vilken upplevelse! Vilken tur att allt visade sig vara bra trots allt.

Här har jag inte kommit in i spökveckorna än i allafall. Fortfande jättetrött,hungrig och springer på toa hela tiden.

Kub nästa tisdag,om allt är bra då tänker vi berätta för storebror och resten av världen :)

• princess77

Är jättenervös för Kub pga min ålder,är 39 år.

Sist vi gjorde Kub var jag 32 så jag förstår att siffrorna kan bli längre pga åldern.

10+2 idag.

• princess77

Läskigt!Har tydligen gått in i dom berömda spökveckorna..

Helt plötsligt försvann illamåendet och tröttheten

blir bättre och bättre. Har fortfarande ont i brösten,ett riktigt dåligt humör (mot mannen) och växtvärk men annars mår jag rätt bra.

Läskigt!! Går i vecka 12 på lördag och Kub på tisdag.

Om allt är bra då kommer jag inte längre dölja det och föräldrar + storebror skall få veta :)

Hur mår ni andra?

• princess77

Längtar tils man känner dom första buffarna eller fladdret! Blir så mycket verkligare då! Med första barnet kände jag det första fladdret i vecka 17 tror jag.

Hoppas att det kommer lite tidigare denna gången.

• princess77

Yeahh! En liten målstolpe,idag går vi in i vecka 12 och på tisdag är det dags för Kub. Sjukt nervös eftersom jag fyller 40 år i år och eftersom det tog många år att bli gravida känns det som våran sista chans till syskon. Måtte allt se bra ut!!

Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL