Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Smyger också in här! BF 15 december efter tidigt ultraljud
idag där vi fick se en liten bebis med pickande hjärta. 8+4 idag.
39 år och har en som född 2011 sen innan.
Smyger också in här! BF 15 december efter tidigt ultraljud
idag där vi fick se en liten bebis med pickande hjärta. 8+4 idag.
39 år och har en som född 2011 sen innan.
En son född 2011 skulle det stå.
Jag har tid för Kub den 30 maj. Går in i vecka 10 imorgon. Väntar andra barnet och är 39.
Denna graviditeten tog 6 år så vi är sjukt glada men nervösa.
Jag mår betydligt sämre denna gången om jag jämnför med när jag väntade sonen för 7 år sedan. Mer trött,jättehungrig och illamående. Skall bli intressant och se på stora UL om det då kanske är en lillasyster denna gången ;)
Maramba! Beklagar så mycket! Har själv varit där innan sonen föddes. Vi hade försökt i nästan två år när första graviditeten slutade likadant som det ni nu går igenom.
Kram!
Jsv17 Fy vilken upplevelse! Vilken tur att allt visade sig vara bra trots allt.
Här har jag inte kommit in i spökveckorna än i allafall. Fortfande jättetrött,hungrig och springer på toa hela tiden.
Kub nästa tisdag,om allt är bra då tänker vi berätta för storebror och resten av världen :)
Är jättenervös för Kub pga min ålder,är 39 år.
Sist vi gjorde Kub var jag 32 så jag förstår att siffrorna kan bli längre pga åldern.
10+2 idag.
Läskigt!Har tydligen gått in i dom berömda spökveckorna..
Helt plötsligt försvann illamåendet och tröttheten
blir bättre och bättre. Har fortfarande ont i brösten,ett riktigt dåligt humör (mot mannen) och växtvärk men annars mår jag rätt bra.
Läskigt!! Går i vecka 12 på lördag och Kub på tisdag.
Om allt är bra då kommer jag inte längre dölja det och föräldrar + storebror skall få veta :)
Hur mår ni andra?
Längtar tils man känner dom första buffarna eller fladdret! Blir så mycket verkligare då! Med första barnet kände jag det första fladdret i vecka 17 tror jag.
Hoppas att det kommer lite tidigare denna gången.
Yeahh! En liten målstolpe,idag går vi in i vecka 12 och på tisdag är det dags för Kub. Sjukt nervös eftersom jag fyller 40 år i år och eftersom det tog många år att bli gravida känns det som våran sista chans till syskon. Måtte allt se bra ut!!