Jsv17 skrev 2019-12-26 09:26:49 följande:
Jag förstår det då har man ju ingen koll, hade jag inte tagit äl-test hade jag aldrig vetat för jag hade inte de vanliga tecknen med smärta och sånt, iaf inte tidigt, så hade säkert blivit akut och op isf.....
Nej 3 månader är det som gäller, så 3 månader fick vi vänta. Men vi missade nog bara en äl eller nåt sånt i slutändan ändå då det tog tid för kroppen att dela komma i fas och att vi inte blivit gravida igen tror jag är för att kroppen tog en del stryk av allt det där, först senaste typ 2 cyklerna som det känts som vanligt. Så då vi haft lätt för att bli gravida innan hoppas jag vi ska bli det här i början på året
Ja mitt blev att jag svimmade av smärta och hamnade i en ambulans när jag var på väg till skolan :( hade haft lite mellanblödningar men inga graviditetskänslor, så det fanns inte i tankarna...låg inne i 3 dygn. Mådde skit efter op i två veckor, tog en månad innan jag kunde ha byxor igen utan allt för ont :/ riktig pärs.
Positivt är ju att äggen fortfarande verkar befruktningsbara.
Min cykel kom igång som vanligt direkt, så det var skönt. I sommar ska jag börja med alla tillskott innan vi börjar försöka igen.
Önskar dig all lycka till <3